billig lakkerer haster fremfanger

Anbefalte innlegg

har en frontfanger som må lakkes noen som har tips til billig lakkerer i bergen område, kan ta en god time bak ratt for å leve ..

 

lakk kode: LY7L

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en frontfanger som må lakkes noen som har tips til billig lakkerer i bergen område, kan ta en god time bak ratt for å leve ..

 

lakk kode: LY7L

 

Snakka med Marton Slengesol,han e duktig "flink" han har en firma litt sör for danmarksplass.

Alle i bergen utom jeg vet va gatan heter

mvh.Per

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med Marton Slengesol,han e duktig "flink" han har en firma litt sör for danmarksplass.

Alle i bergen utom jeg vet va gatan heter

mvh.Per

 

da ska jeg ringe han til uka :D

snakka med ett sted å fikk tilbud på fanger leveres tirsdag å får den tilbake med d samme den er tørr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med Marton Slengesol,han e duktig "flink" han har en firma litt sör for danmarksplass.

Alle i bergen utom jeg vet va gatan heter

mvh.Per

 

Fjøsangerveien?: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjøsangerveien?: vinke :

 

er det dem som ligger helt ned i veien??? sto en hvit golf med svart panser der for litt siden?

 

noen som hhar hørt noe om Hartveit Bilsenter AS ??? dem ga meg god pris trur jeg,føler det er grei pris værtfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. det er det:) Tror det er dem i allefall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka pris fekk du på lakkeringen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka pris fekk du på lakkeringen?

 

2200 ca

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marton Slengesol sendt dem en mail,får jeg ikke svar tidlig i morgen tidlig så ringer jeg dem om pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikke hørt om priser selv, men FLK bil på Kausland i Sund skal ikke være så gale på lakkering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikke hørt om priser selv, men FLK bil på Kausland i Sund skal ikke være så gale på lakkering.

 

pris ok, men ræva lakkering.

eg hadde jettaen til lakkering der for nokre år sida. vi hadde avtalt pris 5000kr men ved henting krevde han over 15000kr. pga han måtte ta oppigjen mitt arbeid på taket, men taket var heilt strøkent, ikkje ein einaste bulk + det var teipkanter i lakken der han hadde tatt opp att og drit i lakken + frontfangeren var ikkje lakkert kantane så man såg kvitfargen etter glassfiberen. avtalen vart 10000kr utan kvitterig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marton Slengesol: stor pågang ,LANG vente tid DYRT. med tanke på en fanger

Hartveit Bilsenter AS : raske,virker kjempe OK der,ikke skremende pris.forhold til MANGE jeg ringte til,så jeg leverte fanger dert i dag ved 11 tiden,fikk beskjed å komme i morgen ettermiddag ell så sku dem ringe meg tidligere,

 

fortesettelse følger i morra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris ok, men ræva lakkering.

eg hadde jettaen til lakkering der for nokre år sida. vi hadde avtalt pris 5000kr men ved henting krevde han over 15000kr. pga han måtte ta oppigjen mitt arbeid på taket, men taket var heilt strøkent, ikkje ein einaste bulk + det var teipkanter i lakken der han hadde tatt opp att og drit i lakken + frontfangeren var ikkje lakkert kantane så man såg kvitfargen etter glassfiberen. avtalen vart 10000kr utan kvitterig.

 

Ja ok, eg har aldri selv lakket eller noen av mine kompiser, men det var en e30 m3 her for noen år siden som ble lakka der å de såg veldig bra ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Fix Bil Hartveit og har flere venner og bekjente som jobber der og får stort sett uslåelige priser og nydelig service.

Kjappe og greie folk. Skal ha Golfen min inn der nå så fort som mulig å få den skikkelig på understell og få litt lakk rundt om. Så får vi se resultatet når den er ferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg komme med min erfaring av : Fix Bil Hartveit..... leverte fanger i går ved halv 12 tiden, henta den ca halv3 i dag .... SUPER JOBB,RASKE Å BILLIGE .....

 

10 av 10 fra meg anbefales for lakkering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var vel ca 2200 som det står lenger opp i tråden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris?

 

2200 ink moms for en fanger .....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat vært der oppe med A6'en og fått pris på lakk og rep av to skjermer, panser og framfanger. 16500,- for rep av de gamle skjermene og 20000,- med nye uorginale.

Var det dyrt eller??

Er første stedet jeg er og spør.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye oppretting da? Kun riper? Rust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, litt steinsprut på fanger. en saftig ripe på panser og litt overflate rust i hjulbuer etter subbing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det hørtes ok ut jeg, skal de demontere også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, de gjør alt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da synes jeg det hva grei pris ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slengesol skulle ha 15600,- da fikset han skjermene:) Var jo noen hundrelapper billigere enn Hartveit'n:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.