#1 Skrevet Februar 7, 2005 Er forskjellig man oppdager når man er ute og spaserer tur . Trodde jeg hadde sånn nogenlunde kontroll på hvilke biler som står rundt her, men neida. Vi har jo med en kjendis å gjøre her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2005 Er forskjellig man oppdager når man er ute og spaserer tur . Trodde jeg hadde sånn nogenlunde kontroll på hvile biler som står rundt her, men neida. Vi har jo med en kjendis å gjøre her.. Står den i Helsfyr området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2005 Ja. Rett bak huset jeg bor i. Sammen med denne svenskregistrerte Roccoen: Ser ut som et greit prosjekt det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2005 Da skal du ikke se heeeelt bort i fra at du Ole Opsahl boende i nærheten av deg... Han er nemlig mentor for "Rulle" og Rocco'n er også hans så vidt meg bekjent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...