#1 Skrevet Mai 22, 2010 Nå er det like før bilen havner i glomma.. Blir passe irritert her nå.. Fordelerlokket på en 1.6 A4 (B5) sitter jo passe dårlig til. Bak kant og under luft inntaket på motoren.. HVORDAN skal man få satt på nytt fordelerlokk? Har klart å få det ut, byttet. Satt over kablene. Byttet rotor.. MEN..*irritert* Hvordan skal jeg få låst fast fordelerlokket da jeg så vidt får ned en arm der ? : bh : Er det noe jeg kan lett demontere for å komme til bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2010 Løst.. klarte endelig å få det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2010 fortell hvordan da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2010 Jeg satte fast alle kontaktene med en gang, det ble trangt. Så jeg tok av senter kontakten + den som gikk til den nærmeste tennpluggen. Så da jeg fikk satt den nedi, kjent at den satt i sporet sitt... og litt **sensur** og litt mer **sensur**.. så hørte jeg et klikk, og da var første låsen på, og den andre kom lett etter. Startet opp bilen og den startet som den skulle og ingen rare lyder Så det var goooodt Nå er det bare hjullager bak som står for tur.. Og fikse defa alarmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...