#1 Skrevet Mai 22, 2010 hei, lurer på om det er noen som vet hva en merkelig knirke lyd på høyre fram demper kan være, Kom en del dager etter at bilen ble senken fram(kun senke fjærer) Det er en audi 80 avant det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2010 kan være mye, men fjerbenslagret er en gjenganger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2010 ja, det var det jeg trudde også, får se om det blir bedre nårr jeg får de nye;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2010 jeg hadde samme problemet på en a6 fra 96 som jeg monterte senkesett på....her knirket det noe forferdelig, som viste seg å være en "plastikkhylse" som satt nederst på fjærene når dem ble montert....kuttet bort disse og alt lyd forsvant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2010 Hadde mye knirk og knak på cabben etter demperbytte, men forsvant like plutselig som den kom.. ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...