INFO: Program for Hovedtreff Våler 5. & 6. Juni

Anbefalte innlegg

Bare håpe jeg ikke blir latterlig gjort når min står ferdig, for har virkelig

noe å strekke meg etter her :o

Du har overhodet ingenting å bekymre deg over! :) Jeg har selv stilt ut med originale biler opptil flere ganger. Aldri hatt verken fete felger, stor stereo eller blank lakk. Jeg har i hovedsak gjort det for å støtte opp om klubben/lokallaget og deres arrangement når jeg allerede er tilstede ;)

En annen ting er det at det er bestandig bra å ha noe å strekke seg etter ;)

Ellers får jeg takke alle sammen for nok et vellykket treff i regi av VACN! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første gang jeg har vært på vacn treff i år, hadde ingen bil selv nå så måtte nøye meg

med å være tilskuer nå. Var der på søndag og jeg syntes dette så ut til å være ett

bra treff, så gleder meg til jeg kan bli med selv med bil også :)

Å kanskje jeg tør å prate med noen på treffet også :P

Men jeg må holde med Håkon lengre opp her, er så jeg gruer meg til å stille ut,

for fy flate for en standard dere har på bilene deres, all kudos til dere der :tilber:

Bare håpe jeg ikke blir latterlig gjort når min står ferdig, for har virkelig

noe å strekke meg etter her :o

Det er nok desverre flere som deg som føler at de ikke "strekker til" på utstillingene og noen velger også å ikke stille ut på grunn av det.

Det er veldig synd, for det er ikke det som er poenget med klubbens utstillinger.

Der skal alle være velkommen til å vise fram det de har der og da.

Klubben består stort sett av drømmere, og hvor langt man har kommet med å realisere drømmen sin varierer ofte med hvor lenge man har hatt bilen, hvor mye penger man har, om man har viktigere prioriteringer (f.eks. familie, hus osv) og så videre.

Men ved å stille ut en bil som ikke er "ferdig", så vil man ofte komme i snakk med masse mennesker på treff slik at man får mange tilbakemeldinger på det man har gjort og synspunkter på hva man kan gjøre videre. Kanskje noen av de synspunktene er noe man ikke har tenkt på selv men som man får lyst til å gjøre.

Hvis du betrakter en utstilling mere som en brainstorming for å få ideer og tilbakemeldinger enn som en konkurranse i hvem som har mest strøken bil, så blir det ikke så "skremmende" å stille ut.

Håper uansett å se bilen din utstilt ved en senere anledning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fælt så vennligsinnet dere vacn folk er :)

Ja, jeg håper da på å komme med bil senere. Mulig rudskogen?

Når er det foresten? Har ikke fått med meg det jeg :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fælt så vennligsinnet dere vacn folk er :)

Ja, jeg håper da på å komme med bil senere. Mulig rudskogen?

Når er det foresten? Har ikke fått med meg det jeg :o

Der tror jeg du treffer spikeren veldig på hodet for min del hvertfall. For det er en av tingene jeg elsker med treff i denne klubben. Alle er vennlige. Man kan snakke med alle. Jeg har fortsatt etter 6 år med treff i klubbens regi aldri opplevd slossing på treff og ikke hørt om herverk på andres biler. Dette er ting som gjør det koslig å dra på treff. Hører rykter fra andre treff at folk saboterer bilene til hverandre, gjør herverk og sloss så blodet spruter. Da er det ikke noe morro synes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der tror jeg du treffer spikeren veldig på hodet for min del hvertfall. For det er en av tingene jeg elsker med treff i denne klubben. Alle er vennlige. Man kan snakke med alle. Jeg har fortsatt etter 6 år med treff i klubbens regi aldri opplevd slossing på treff og ikke hørt om herverk på andres biler. Dette er ting som gjør det koslig å dra på treff. Hører rykter fra andre treff at folk saboterer bilene til hverandre, gjør herverk og sloss så blodet spruter. Da er det ikke noe morro synes jeg.

Har hørt rykter om slike tillstander i noen andre klubber jeg også, å som du sier

det er da ikke noe morro. Unødvendig, å man ødlegger jo da for alle medlemmer

i klubben.

Men det jeg så av folk på Våler, så virket jo alle veldig trivelige da.

Ingen sure miner og rare skråblikk å se, som det kan være på andre

slike tillstellninger. Så, thumbs up for dere : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe var ganske fristende å knuse et visst anlegg som stod å dundra å gikk hele natta både natt til lørdag og natt til søndag : rolleyes Spilte mye dritt-musikk til tider :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe var ganske fristende å knuse et visst anlegg som stod å dundra å gikk hele natta både natt til lørdag og natt til søndag : rolleyes Spilte mye dritt-musikk til tider :P

Var mye dritt ja, men også mye bra så jeg klager ikke ;)

Synd ikke alle har lik musiksmak som meg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men resultatlistene over hvem som vant pokal for hva, og hva slags bil det var, noen som har det?

Virkelig ingen som har oversikt over dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ting jeg har observert ved årets treff (tredje år på rad):

1. Folk er bitt av detailing-basillen.

2. Folk er blitt bitt av bilde-basillen.

3. Været er alltid med VACN på Vålerbanen.

4. Rødhåra kids BLIR solbrente når de ikke smører seg (:D).

5. Rust er ut.

6. Stance er in.

7. Det hadde ikke skadet med noen parkeringsvakter i gule vester.. :)

8. Den chilla atmosfæren fra årene før var på plass i år og.

Takk for en knall søndag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7. Det hadde ikke skadet med noen parkeringsvakter i gule vester.. :)

Hmmm, ja. Hørte om flere som bare kjørte rett inn! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle heller vært noen vakter på campen,gikk rimelig vilt for seg til tider med både heftig bålbrenning og spinning med biler rundtom på campen. At folk brenner bål er helt greit for meg,men når det ser ut som man fyrer med diesel og gamle bildekk så bør man tenke på at det kan få konsekvenser for ALLE,samme med den spinninga med bil rundtom på gresset der nede. Hva hvis den bilen hadde pløyd over et par tre fire fem telt fulle av folk som lå og sov ? Det er lov å bruke hue LITT.....det er greit å ha det moro men inntil en viss grense : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble tidligere spurt om hvorfor vi valgte å bo i campinghytte på Elverum Camping framfor på selve "campen"... En av grunnene kommer vel egentlig fram her:

Skulle heller vært noen vakter på campen,gikk rimelig vilt for seg til tider med både heftig bålbrenning og spinning med biler rundtom på campen. At folk brenner bål er helt greit for meg,men når det ser ut som man fyrer med diesel og gamle bildekk så bør man tenke på at det kan få konsekvenser for ALLE,samme med den spinninga med bil rundtom på gresset der nede. Hva hvis den bilen hadde pløyd over et par tre fire fem telt fulle av folk som lå og sov ? Det er lov å bruke hue LITT.....det er greit å ha det moro men inntil en viss grense : rolleyes

Dette er selvfølgelig ikke ene og alene grunnen, men i kombinasjon med flere andre faktorer blir altså "campen" valgt bort for mitt sitt vedkommende ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg/vi var noen av de.

Lørdag dro jeg opp sammen med et annet medlem, og betalte inngang som normalt. Disse kvitteringene/billettene holdt jeg opp ved ankomst søndag, og kjørte rett inn. Ettersom jeg lå først av 5-6 biler dundret bare de andre forbi, så får man bare håpe de har hatt klubbvett nok til å faktisk ha gått og gjort opp for seg i etterkant.

Smilden: har da vært grisejævlig vær på Våler før, men det er noen år siden (heldigvis!).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble tidligere spurt om hvorfor vi valgte å bo i campinghytte på Elverum Camping framfor på selve "campen"... En av grunnene kommer vel egentlig fram her:

Dette er selvfølgelig ikke ene og alene grunnen, men i kombinasjon med flere andre faktorer blir altså "campen" valgt bort for mitt sitt vedkommende ;)

Ikke misforstå,jeg vil nok alltid komme til å bo på campen ved banen fordi det er mye mere sosialt siden nesten alle bor der. Men i år var det en del bråk som nevnt,men det skremmer ikke meg fra å bo på banen på Rudskogen senere i sommer. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å biler som bare kjørte rett inn å heller ikke hadde betalt for utstillingen, ble heller ikke vurdert .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke misforstå,jeg vil nok alltid komme til å bo på campen ved banen fordi det er mye mere sosialt siden nesten alle bor der. Men i år var det en del bråk som nevnt,men det skremmer ikke meg fra å bo på banen på Rudskogen senere i sommer. :)

Joda, forstår den :) Og som jeg selv skrev, så var ikke dette den eneste grunnen til at jeg velger bort "campen". Heldigvis, så er vel smaken som baken her også, delt på midten ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkelig ingen som har oversikt over dette?

Jeg mistenker at Ørjan A. i interimstyret er mannen for dette, han var vel ansvarlig for utstilling om jeg ikke tar feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart med det der, hehe.. ;)

Å biler som bare kjørte rett inn å heller ikke hadde betalt for utstillingen, ble heller ikke vurdert .

En ting er at det er ganske godt gjort å kjøre forbi Caravellen hvor de solgte billetter, man stopper jo selvsagt der :) Men de ga oss ingen info om hvor parkere, om det var klassevis parkering, hvor parkere hvis du ikke ville stille ut, osv. Spurte ikke for da pleier det jo å være en vakt som dirigerer når du kommer inn på et treffområde, hvis ikke annet er opplyst.. Men jeg så ingen. Måtte kjøre en rånerunde rundt før jeg fant ut hvor jeg kunne sette bilen så den ikke gjorde noen skade :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke jeg tolker dette helt feil, så var det slik at hvis du hadde betalt på lørdag så var det også for søndag.

Men det kostet 100kr til hvis du skulle stille ut og mere hvis du skulle kjøre på banen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse bilene/eierne hadde vel da heller ikke fått det nummererte arket hvor opplysninger om bilen skulle fylles inn..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.