#101 Skrevet Juni 3, 2010 Er bare å finne fram shortsen og solbrillene SEES FOLKENS!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 3, 2010 detta lover braa vi seees 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 3, 2010 Ser ut til at det blir bra vær ja. Ikke en sky å se på himmelen og det er 11 grader ute. Dette blir knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 3, 2010 Husk myggspray! Da jeg var på Vålertreffet i 2008 reiste jeg hjem med ikke mindre enn 30+ myggstikk fordelt på korsrygg, armer og bein Det er vel straffa for bremsemekk/hjulskift utpå kvelden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 3, 2010 Husk myggspray!Da jeg var på Vålertreffet i 2008 reiste jeg hjem med ikke mindre enn 30+ myggstikk fordelt på korsrygg, armer og bein Det er vel straffa for bremsemekk/hjulskift utpå kvelden.... Det var det året jeg rømte fra plassen kl 23:45 på lørdag kveld, og kjørte rett hjem til Stavanger.. 2009 derimot, en annen historie, med frostskader på ryggen, og medium steikt på fronten pga bålbrenninga til gjengen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 3, 2010 Kan ikke annet enn å bli sukess dette! Bare å finne frem ølen, grillen og bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 3, 2010 Dette blir konge! Skulle absolutt bodd på camp'en. Men har rom på Heia. Noen som skal bo der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 4, 2010 Kafeterian er åpen med salg av mat og drikke til ca kl 19.00 idag fredag 4/6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 4, 2010 Er det mange der oppe idag eller? Halvveis pakket og igrunn klar for å reise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juni 4, 2010 Importøren Harald A Møller AS stiller med Scirocco R-Line, Golf R og nye Touareg på søndag Audi kommer sterkere tilbake på neste treff på Rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juni 4, 2010 Kommer en tur og stiller ut på søndag, håper været holder seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juni 4, 2010 Status fra ei venninne som er på campen nå; Mye folk, liv og noen som spiller musikk for alle! Jeg drar fra Hamar i rundt 10 tiden i morgen, flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juni 4, 2010 Rapport fra campen online, bra stemning og hyggelig folk. Pent vær, litt kjørlig nå men ikke så ille. Mygg er det også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juni 4, 2010 Heia Hotell, ftw! Setter avgårde fra Støren klokka 8 i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juni 5, 2010 Kom på Heia Hotel i går kveld, har spotta et par stk her, været er bra og ser frem til banekjøring:) btw, er det noen som skal ha med seg Vagcom? skulle så gjærne koda et par ting på bilen min. mot cash evt:) ?? mvh Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juni 5, 2010 Bra forhold på banen i dag! . Ca 90 biler på banekjøringen hittil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juni 5, 2010 Surt å sitte på jobb nå..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juni 5, 2010 Bra forhold på banen i dag! . Ca 90 biler på banekjøringen hittil. 90 biler til banekjøring på klubbtreff må vel være bra? litt irriterende å ikke få mulighet til å stille ja, men av og til må man bare bite i det sure.. Kos dere godtfolk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juni 5, 2010 Synd og ikke ha anledning til dette treffet ja =( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juni 5, 2010 Jeg har klart å bli helt hinsides forkjølet, så her går det i hostesaft, snørr og gørr, men skal prøve å få tatt en tur nedover nå snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juni 5, 2010 rimelig lattis at en luftslange gikk i stykker, så jeg fikk ikke reist, og nå venter øl så morgendagen ser ut til å utgå også hadde store planer om å teste bana, fiksa slangen men kjenner jeg flaksa mi rett er det sikkert noe som går til helvette der og.. Høres ut som dette ble en suksess så kommer sterkere tilbake på neste treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juni 5, 2010 Litt OT kanskje, men hadde kanskje tenkt meg en tur oppover i morgen å titte litt, bor jo bare 20 min unna så er vel en skam å ikke dra oppover å se seg rundt Det jeg lurte på var, er det skiltplater osv å få kjøpt der? Skulle gjerne hatt til prosjektet står ferdig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juni 5, 2010 Kom på Heia Hotel i går kveld, har spotta et par stk her, været er bra og ser frem til banekjøring:)btw, er det noen som skal ha med seg Vagcom? skulle så gjærne koda et par ting på bilen min. mot cash evt:) ?? mvh Tommy Jeg har vag-com:) Bare ta kontakt om du ser meg ved bilen. Svart a4 abt b8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 5, 2010 Tenkte å kjøre på bane i morgen, men er det virkelig 300kr for den lille tida som er på søndag?? fra 13.- 17? Synes jeg var dyrt i forhold til tida som er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juni 5, 2010 En LITEN endring i premieringen/antall premier på årets hovedtreff i forhold til det Håkon listet opp. Premieringen blir som følger: Premiering Hovedtreff 2010: Beste Audi Beste VW Top 10 VW Top 10 Audi Longest distance Beste Lakk Beste interiør/stereo Beste felg Beste innovasjon Beste Classic Top 3 Classic Som nevnt litt lengre opp her så er det flere grunner til at vi nå prøver å premiere som dette. 1: Gjøre det gjevere å få pokal på hovedtreffet da det ikke blir like lett som før. 2: Det Vil spare klubben for noen kroner da det blir endel færre premier. 3: Premieutdelingen vil bli lettere/raskere å gjennomføre. 4: Bedre forutsigbarhet med tanke på innkjøp av premier. Nå vet vi at alle premiene vil bli delt ut, men før så satte klubben som oftest igjen emd premier da det ikke alltid var biler nok til å sørge for full premiering i en klasse. Således så slipper vi også jobben med retur etc av premier. Styret håper alle er villige til å gi dette et forsøk og stiller med åpent sinn til årets hovedtreff så vil vi ta en evaluering etter treffet og selvfølgelig ta med oss alle tilbakemeldingene som måtte komme fra medlemene etter at treffet er gjennomført i denne evalueringen. Ørjan Ingen premiering for luftkjølt i år eller?eller stiller vi i classic? mvh Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...