#126 Skrevet Juni 5, 2010 Jeg har vag-com:)Bare ta kontakt om du ser meg ved bilen. Svart a4 abt b8. Nydelig, så bilen din i dag, men leste posten nå kanskje vi kan få ordnet noe i morgen?:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 5, 2010 helt sykt bra treff MYE fint å se på her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 5, 2010 I dag tidlig oser jeg oppover, kommer sammen med Anna Ingeborg Trenger litt vagcom hjelp selv hehe HELP!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 5, 2010 Håper å se noen andre T5 i morgen, få litt inspirasjon til mer bygging på bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 5, 2010 90 biler til banekjøring på klubbtreff må vel være bra? litt irriterende å ikke få mulighet til å stille ja, men av og til må man bare bite i det sure.. Kos dere godtfolk! Hvis jeg husker riktig fra de som stod i porten så var det bortimot 300 biler som hadde passert og betalt i porten, ant personer litt i overkant av 500. Antall biler på banekjøringen var et sted mellom 105 og 110 senere på dagen. Litt OT kanskje, men hadde kanskje tenkt meg en tur oppover i morgenå titte litt, bor jo bare 20 min unna så er vel en skam å ikke dra oppover å se seg rundt Det jeg lurte på var, er det skiltplater osv å få kjøpt der? Skulle gjerne hatt til prosjektet står ferdig:) Ja klistremerker og skiltplater skal være tilgjengelig på søndag. Veldig bra treff! Vil anbefale folk å ta turen bortover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 6, 2010 Takk for et godt gjennomført treff! God stemning, fine biler og hyggelige folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 6, 2010 Jeg hiver meg på med å takke jeg også! Våler-treffet er uten tvil det beste i klubben...synes jeg. Desverre litt frem og tilbake for min del, så jeg fikk ikke tatt så masse bilder som ønsket. Uansett knall å få hilse på gamle kjenninger igjen, og ikke minst få kikke på "nye" biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 6, 2010 Vel hjemme! takk for et kjempebra treff med godt vær, ses på hovedtreff nr.2? vertfall utrolig mye fint å se, og banekjøring var moro og se når sjaførene "våknet":) selvom jeg fikk en frosk krabbende oppover leggen på innsiden av buksen, haha! takk for denne gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 6, 2010 Liste over hvem som vant hva, og med hva slags bil, noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 6, 2010 Takker for et kjempe treff og en livlig camp!! Hilsen Gitaristen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 6, 2010 Takker for et kjempe bra treff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 6, 2010 Takk for et meget bra treff, artig å bli kjent med noen av medlemmene her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 6, 2010 Takk for et vel gjennomført treff (igjen) Tusen hjertlig takk til dere som stiller opp gang etter gang for å arrangere! Og syting over 300kroner for banekjøring på søndag blir for dumt. Lite biler på bana og så mye kjøretid bilen/sjåføren tåler. Verdt hver ei krone selv om jeg bare kjørte et par heat, Touran er ikke akkurat noe sportsbil selv om det er 2-seter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 6, 2010 Takk for et supert treff ! Kan vel nesten ikke bli bedre enn dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 6, 2010 Mange takk for en fantastisk helg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 6, 2010 Mange takk for en fantastisk helg! Takker for en fin helg ja!! Var det du som har den gruppe a bilen som fikk flytta litt på forstillinga si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 6, 2010 En stor takk til alle sammen for et fantastisk flott treff! Knall gjennomføring av banekjøring og utstilling Blide, trivelige mennesker overalt, fra damen med barnebarnet Kristoffer i porten, damene i kiosken og flaggvakter i stekende sol! Herlig camp med særdeles "kreative" folk som bidro til dekor på Ingolf og nattlig hygge med gitarklimp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 6, 2010 knall treff! kunne vel nesten ikke vært bedre vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 6, 2010 Hvor mange biler var det på banekjøringen og hvor mange var det som stilte ut? Jeg synes det var lite biler i år, til tross for at det i år ikke krasjet med BugRun i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 6, 2010 Takk for et flott treff! Ekstra bra at vwaudi klubb medlemmene er skikkelige folk som vet forskjell på ditt og mitt. Vi la igjen en velfyllt lommebok på bordet vårt uten tilsyn da vi var utpå banen, og lå der fortsatt da vi kom tilbake! Kjempebra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 6, 2010 Hvis jeg husker riktig fra de som stod i porten så var det bortimot 300 biler som hadde passert og betalt i porten, ant personer litt i overkant av 500. Antall biler på banekjøringen var et sted mellom 105 og 110 senere på dagen. Dette var lørdag. Noen flere som kjørte på bana (kun) søndag. Utstillere: 112 stk (antall "solgte" nummer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 6, 2010 Dette var lørdag. Noen flere som kjørte på bana (kun) søndag. Utstillere: 112 stk (antall "solgte" nummer) Det var litt skuffende at det ikke var flere som stilte ut. Forholdene lå jo virkelig til rette for bra oppmøte. Knall vær varslet lenge på forhånd og ikke krasj med noe annet (som jeg vet om), så jeg synes jo ikke folk burde ha noen grunn til å ikke komme? Hvis jeg ikke husker feil så har det jo vært flere utstilte biler de årene det HAR krasjet med BugRun? Men det var jo høy standard på de som var til stede da i hvertfall, det er bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 6, 2010 114 på banekjøringen totalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 6, 2010 Det var litt skuffende at det ikke var flere som stilte ut. Forholdene lå jo virkelig til rette for bra oppmøte. Knall vær varslet lenge på forhånd og ikke krasj med noe annet (som jeg vet om), så jeg synes jo ikke folk burde ha noen grunn til å ikke komme? Hvis jeg ikke husker feil så har det jo vært flere utstilte biler de årene det HAR krasjet med BugRun? Helt enig. Dette er god grunn til å sette stopper for den Bugrun vs VACN-debatten iallefall, selv om mange som var her nå ofte er på bugrun, så er det tydligvis ikke de store antallene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juni 6, 2010 Stiller meg inn i rekken over de som takker for ett meget koselig treff. Da er det bare å begyne å glede seg til Rudskogen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...