INFO: Program for Hovedtreff Våler 5. & 6. Juni

Anbefalte innlegg

Takker for en fin helg ja!! Var det du som har den gruppe a bilen som fikk flytta litt på forstillinga si?

 

Jepp, en mutter ville ikke være med lenger, så bærekula hoppet av. Men det er på plass igjen nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har de fleste av de som har sutra over at bugrun / vacn treffet kræsjer forlatt forumet og startet sitt eget.

 

Så har dere de som har havnet i klassen familie og hus går foran bilen fordi vi har blitt såpass oppi åra.

 

og så har vi den gruppen som står med bilen i deler og har jobba gjennom hele natta for å kunne komme og fortsatt ikke klarte det.

 

Jeg faller faktisk på alle tre gruppene. eller. jeg har ikke forlatt forumet men har sutra over at det har kræsja. Nå måtte jeg melde frafall i dag da nye dynamo også streika samt mye annet som ikke var rett og slett kjøreklart på bilen.

 

Jeg vet om mange som har fått sisteliten problemer med både familie og bil. Så at ting kan skje er desverre sånn. Jeg hører at treffet var vellykket på alle andre områder. Så om det manglet noen utstillere så er vel ikke akkurat det et stort tap for klubbkassa ?

 

Kudos til dere som har tydligvis lagd et like bra om ikke bedre treff en det alltid er. Så sees vi nok på Rudskogen til høsten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg havnet under ikke bil, og familie forøkning.. Så jeg prioriterte og være hjemme.. Orket ikke prøve låne en bil for og kjøre tur/retur opp og ned.. Men vi skal prøve og stille sterkere til Rudskogen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et meget bra treff ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig hjemme etter mine 280 mil i bilen min :D (Scirocco

 

Takker for et flott treff :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig hjemme etter mine 280 mil i bilen min :D (Scirocco

 

Takker for et flott treff :D

 

Hm. Eg som syns 110mil var langt. Jaja, skal ikkje klage då skjønar eg sjølvom det vart Caravelle i år. Flott arrangement i alle fall:).

.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig. Dette er god grunn til å sette stopper for den Bugrun vs VACN-debatten iallefall, selv om mange som var her nå ofte er på bugrun, så er det tydligvis ikke de store antallene.

 

Feil, jeg kan garantere at det hadde vært færre biler om det hadde kollidert med Bug Run. Jeg tror aldri jeg har sett et VACN treff med så høy standard på bilparken, standarden er så høy nå at mange tror jeg kviver seg for å stille ut.

 

DER tror jeg problemet lå iforhold til antall utstillte biler. Antall folk på treff er vel det d bør fokuseres på, for det var jo kjempebra oppmøte både lørdag og søndag.

 

Ellers så synes jeg treffet var flott gjennomført.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var 728 betalende inn gjennom porten, så det var ikke så galt. Antall utstillere var litt lavt, og antall på banekjøring kunne også fint vært flere, det er betydelig mer kapasitet på banen. Det var nesten ikke ventetid i depot.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var litt vel texas på campingen på nattestid.....jeg vet at høy musikk er slikt man må regne med men til nesten på morrakvisten er litt drøyt. Var vel også noe bilkjøring på natt til lørdag,akkurat det er vel kanskje ikke så lurt blant alle teltene ?? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker feil så har det jo vært flere utstilte biler de årene det HAR krasjet med BugRun?

 

 

 

Tror det var mindre ifjor, for vi hadde 120 stk da og det var en del fler enn på Hovedtreffet såvidt jeg husker.... Og i år hadde vi 169. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil, jeg kan garantere at det hadde vært færre biler om det hadde kollidert med Bug Run. Jeg tror aldri jeg har sett et VACN treff med så høy standard på bilparken, standarden er så høy nå at mange tror jeg kviver seg for å stille ut.

 

DER tror jeg problemet lå iforhold til antall utstillte biler. Antall folk på treff er vel det d bør fokuseres på, for det var jo kjempebra oppmøte både lørdag og søndag.

 

Ellers så synes jeg treffet var flott gjennomført.

 

 

Jada, noen færre biler hadde det sikkert vært, men det faktum at disse treffene har kollidert tidligere skal ha gjort det helt store utslaget for oppmøtet er det nå liten tvil om at det ikke har gjort.

 

Selvfølgelig er det best når ting ikke krasjer, men i mine øyne ble det nå ganske klart at det ikke har vært så stor katastrofe for tidligere års oppmøte, som enkelte skulle ha det til den gangen. Det kom liksom ikke hundrevis av flere folk, slik man kunne få inntrykk av i debattene ved tidligere år.

 

Uansett - takk alle sammen for et knalltreff. Det er gøy å være med på noe slikt når alle besøkende som er der er med på å gjøre det så bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva det er å "krangle" om, når oppmøtet publikumsmessig var konge, det var god avvikling på banekjøringen og høy standard blant de bilene som stilte ut.

 

Jeg for min del vil takke for en kongehelg, og ikke minst takk til alle de som kjørte på banen og tok hensyn til meg som var rookie :) Var biler der ute med sikkert 4 ganger så mye effekt som meg, men de tok alltid hensyn og kjørte pent forbi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, noen færre biler hadde det sikkert vært, men det faktum at disse treffene har kollidert tidligere skal ha gjort det helt store utslaget for oppmøtet er det nå liten tvil om at det ikke har gjort.

 

Selvfølgelig er det best når ting ikke krasjer, men i mine øyne ble det nå ganske klart at det ikke har vært så stor katastrofe for tidligere års oppmøte, som enkelte skulle ha det til den gangen. Det kom liksom ikke hundrevis av flere folk, slik man kunne få inntrykk av i debattene ved tidligere år.

 

Uansett - takk alle sammen for et knalltreff. Det er gøy å være med på noe slikt når alle besøkende som er der er med på å gjøre det så bra :)

 

med tanke på hvor stor camp norwegen på bug run har vært de siste årene så skal vi prise oss lykkelige for at det ikke koliderte i år. I tillegg så er nivået på de bilene meget bra det viser jo bare antall premieringer vi har fått på vannkjølt.

 

Det er heller bare ikke en faktor som spiller inn slik Rolf nevnte.

 

Men da kan vi vel se freem til at de krasjer neste år igjen. siden det ikke "har så mye å si at de krasjer"

 

hvor mange inbetalte var det ifjor i døra?

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke sånn at man går inn for at treffet skal kollidere med BR, men det er nå engang sånn at VACN er ganske små når det gjelder å leie Vålerbanen, så når det kommer til helg for treffet så er det nok desverre sånn at Vacn må ta den helgen vi får tildelt eller droppe hele treffet.

 

Jeg var ikke med i fjor Svein-Erik, så jeg vet ikke tallet da, men jeg tar ditt ord for det.

Men året før krasjet det også med BR og da var det 126 utstillere på hovedtreffet og nærmere 150 på banekjøringen mener jeg det var.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes kanskje diskusjonen omkring Bug Run vs VACN Våler på en måte kan legges død nå.

 

Blir det så VACN Våler 2011 krasjer med Bug Run 2011 er det synd, men folk velger selv hvor de vil dra hen.

Jeg tror ingen med overlegg ønsker at disse treffene skal kollidere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da kan vi vel se freem til at de krasjer neste år igjen. siden det ikke "har så mye å si at de krasjer"

 

Det er jo ikke sånn at man går inn for at treffet skal kollidere med BR, men det er nå engang sånn at VACN er ganske små når det gjelder å leie Vålerbanen, så når det kommer til helg for treffet så er det nok desverre sånn at Vacn må ta den helgen vi får tildelt eller droppe hele treffet.

 

Jeg var ikke med i fjor Svein-Erik, så jeg vet ikke tallet da, men jeg tar ditt ord for det.

Men året før krasjet det også med BR og da var det 126 utstillere på hovedtreffet og nærmere 150 på banekjøringen mener jeg det var.

 

Poenget til Roger var vel at vi ikke skal se frem til at det krasjer til neste år. Da det aldri har vert med hennsikt å få treffene til å krasje. Regner ikke med at nye styret heller vil ha treffene til å krasje men hvis Våler gir oss en helg og vi har valget mellom enten å ha treffet samme helg som BR eller ikke ha treff i det heletatt håper jeg vi fortsatt har muligheten til å ha treff på Våler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som synes denne diskusjonen er både unødvendig og relativt teit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes kanskje diskusjonen omkring Bug Run vs VACN Våler på en måte kan legges død nå.

 

Amen :)

 

La oss heller glede oss over helga som var, og krysse fingrene for at det ikke blir kræsj neste år også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fikk logget noen rundetider på helsløyfa? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fikk logget noen rundetider på helsløyfa? :)

 

Joda, jeg fikk logget 1.52,2 på søndag ettermiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som synes denne diskusjonen er både unødvendig og relativt teit?

Nei, på ingen måte bare deg som synes det. Treffet var bra, og jeg ser heller ingen som klager på at det var dårlig. Så får Bug Run og Våler 2011 diskuteres om ca et år, ikke nå.

 

Men resultatlistene over hvem som vant pokal for hva, og hva slags bil det var, noen som har det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt konge treff, høyt nivå på camp og biler :)

 

men synes det var noe unødvendig å fyre opp bål med alt som fantes av paller, telt, kjølebagger og søppel som fantes på plassen der. dette var sikkert godt for de som huttra å frøys men :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en flott helg:)

Høy standar på biler og bra liv på campen!

Er også enig i att etter 2-3 burde volumet kanskje bli senket litt;)

Sov 5 timer hele helgen og det er litt lite, kjenner jeg i dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første gang jeg har vært på vacn treff i år, hadde ingen bil selv nå så måtte nøye meg

med å være tilskuer nå. Var der på søndag og jeg syntes dette så ut til å være ett

bra treff, så gleder meg til jeg kan bli med selv med bil også :)

Å kanskje jeg tør å prate med noen på treffet også :P

Men jeg må holde med Håkon lengre opp her, er så jeg gruer meg til å stille ut,

for fy flate for en standard dere har på bilene deres, all kudos til dere der :tilber:

 

Bare håpe jeg ikke blir latterlig gjort når min står ferdig, for har virkelig

noe å strekke meg etter her :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg Raymond! Alle biler har sin sjarm og smaken er som kjent ikke lik hos alle..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.