#1 Skrevet Mai 22, 2010 (endret) Selger disse da jeg kjøpte nye til min bil i sin tid....Noen sprekker som det fremgår av bildene, men de tar ikke inn vann og pakning rundt lampene er hele. 1100,-/bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2012 Ligger fortsatt her, selges billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2012 S6 har da vitterlig HEL refleksplate bak Har 3 stk stående i garasjen , så jeg burde vite dette Hvordan er dine midt lamper festet? og hvordan ser midt stykket ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2012 Du spør godt, Hr. Skogaker:) Nå begynner det å bli 6-7 år siden jeg hadde C4.... Husker ikke hvordan de er innfestet. Er dog rimelig sikker på at det var en S6 jeg hadde, og at de passet på den bilen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2012 Det du har der er faktisk A6/S6 yttre baklamper , og A8/S8! indrelykter Så de midtlampene passer ikke på S6 sånn uten videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...