#1 Skrevet Mai 23, 2010 Hei folkens, hvordan får jeg tak i skiltplater av den nye typen med plastskilter? noen jeg kan kjøpe av der ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2010 Biltilsynet. Du må dra på nærmeste biltilsyn og bestille de nye skiltene. Du må betale de der og da. Nye skilt kommer innen en liten uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2010 Kan vi som han allerede har plastskilter men er ute etter klubbplater til disse? Siden han vil prøve å kjøpe av "noen der ute" tenker jeg bare, det gjør man jo ikke når man tenker skilter med reg.nr.. Hør med lokallagslederen din Trond. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2010 Hei folkens, hvordan får jeg tak i skiltplater av den nye typen med plastskilter? noen jeg kan kjøpe av der ute? Jeg har et par stykker liggende i bilen. Send meg en PM hvis du er interessert i dem. Er i Ålesund nå, men kommer hjem til Kristiandsand i løpet av uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2010 Ser nå at han kunne ha ment skiltholdere ja... Det blir vel noe heeelt annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2010 Ser nå at han kunne ha ment skiltholdere ja... Det blir vel noe heeelt annet. mente det ja noen i "nabolaget" som har klistermerker ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2010 Klistremerker og skiltholder lurer jeg også på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2010 Skulle også gjerne hatt et par skiltholdere.... Står Toyota Arendal på mine nå.... Blir litt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2010 jeg vil også gjerne ha klister og skiltplater. noen som skal vestover i sommer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...