#1 Skrevet Februar 7, 2005 Heisann, er har meldt meg inn i klubben igjen etter ett par år ute av klubben(har ikke hatt vw) og jeg har en 99 golf gti som i disse dager trimmes litt og skal få et nytt understell. Det jeg lurer på er om noen her vet om noen steder de selger ringer rundt instrumentene i bilen,sånne chrom ringer rundt speedometeret og turteller som det er i R32.. Har hørt med NBS men de hadde ikke sa de.. Noen som vet hvor jeg får tak i slike? evnt pris.. På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2005 Jeg bestilte mine på Ebay , men du kan også betille de på Tachoringe . Betalte €39 for mine inkl frakt som jeg handlet på Ebay. Tachoringe skal vel ha €55 for de samme mener jeg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2005 Her er en lang tråd ang kromringer til instrumentene. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=8687 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...