Anbefalte innlegg

Hva er best å pleie svart skinn med? Rens, vask, beskyttelse????

Har et s2 coupe interiør som skal shines. Baksetet er strøkent og stolene foran er også meget pene, men greit å få det enda bedre og få på noe middel så det holder seg.

 

Alle tips taes imot med STOR takk!!!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å farge opp et interiør som allerede er bra, det var rett og slett et dårlig forslag.

Bruk dette sette http://swissvax.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=63&category_id=31&option=com_virtuemart&Itemid=64

Der følger det med lærbørste, microfiber, rens, beskyttelse og påføringspute. Veldig enkelt i bruk.

Kan evt komme innom deg en dag og gi deg en kjapp leksjon, hvis du skal drive på jobben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Belle her, skjønte heller ikke helt poenget med å farge opp og fylle i skinn som er bra fra før. Kitet Belle linker til bruker jeg utrolig mye selv og er veldig veldig fornøyd med det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

x3 på utsagn fra Belle og Brynild her.

 

Prøvd mange pleiesett, men SV sine saker er fra øvste hylle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur til nærmeste Bohus eller Skeidar, kjøp en boks Elephant Leather Preserver, dette er garvefett.

I motsetning til nærmest alle andre produkter på markedet så er denne og skinnpleiemidlene fra Colourlock inntrengende.

Denne boksen er også inkludert i settet fra Swisswax, uten at bildet sier noe om det er samme størrelse.

 

Masser den inn for hånd eller med en MF klut, la det stå over natten, tørk lett av dagen derpå.

De neste dagene vil skinnet ha en fett overflate, dette fordi voksen dytter skitten ut, så det er greit å tørke lett over med en MF klut.

 

På nakkestøtter og lignende som har mye kontakt med hud og hår kan det være greit å gjenopprette skinnets Ph-nivå, det gjør du enklest ved å blande helt vanlig matedikk(7-9%) med vann i et forhold 1/10.

 

Forøvrig ser den lærbørsten til SW kjekk ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å farge opp et interiør som allerede er bra, det var rett og slett et dårlig forslag.

Bruk dette sette http://swissvax.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=63&category_id=31&option=com_virtuemart&Itemid=64

Der følger det med lærbørste, microfiber, rens, beskyttelse og påføringspute. Veldig enkelt i bruk.

Kan evt komme innom deg en dag og gi deg en kjapp leksjon, hvis du skal drive på jobben?

 

Det har du helt rett i! Det var et dårlig forslag, leste rett og slett inlegget for dårlig:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for bra svar her. Det er jo et s2 interiør, så er jo ikke nytt. Er noen "skrukker" på ene sidestøtta på førerstolen, men trenger vel ikke farge til det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, går helt sikkert kjempefint uten farge;)

Var nok bare jeg som ikke tok meg tid til å lese skikkelig igjennom innlegget ditt og antok at det var slitt: flau :

Men som Lars Kristian sier så er det ikke vits å farge et interiør som allerede er bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge holder Swissvax kitet? Bør jeg bestille fler eller holder det med ett? Skal behandle stolene foran, baksetet, dørtrekk og sidepaneler bak, girkule og ratt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett holder til flere ganger :)

 

Kan anbefale deg og bestille en liten flaske CG green clean også, den vanner du ut og bruker til vask av plast/vinyl

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for bra svar her. Det er jo et s2 interiør, så er jo ikke nytt. Er noen "skrukker" på ene sidestøtta på førerstolen, men trenger vel ikke farge til det?

 

Du får renset møkk ut av "skrukkene" så de blir mindre synlig, men borte blir de nok ikke.

 

Hehe, går helt sikkert kjempefint uten farge;)

Var nok bare jeg som ikke tok meg tid til å lese skikkelig igjennom innlegget ditt og antok at det var slitt: flau :

Men som Lars Kristian sier så er det ikke vits å farge et interiør som allerede er bra.

 

Da er vi enige :)

 

Som nevnt over her følger det også med elefant fett som det heter, kan legges på ekstra utsatte steder etter rens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.