#1 Skrevet Mai 23, 2010 Hei! Etter jeg monterte senkesettet på VR6`en har jeg fått en fæl knirkelyd fra dempertårnene bak. Kan dette være fjørbeinslageret og foringen til den som gjør det? Takker på forhånd for svar. Mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2010 ja, mest sansynelig, har samme problemet. sprayet på slikon, har ikke hørt en lyd siden, men i utgangspunktet bør du bytte disse samtidig som du setter på nye fjærer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2010 ja, mest sansynelig, har samme problemet. sprayet på slikon, har ikke hørt en lyd siden, men i utgangspunktet bør du bytte disse samtidig som du setter på nye fjærer! Akkurat, da var det som jeg trodde. Fikk beskjed om at jeg måtte bytte de, men det så ikke ut som det var noe slitasje på dem da jeg byttet til senk. Menmen. Da blir det nok nye på meg. Takk for svar! Mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...