#1 Skrevet Mai 23, 2010 (endret) Hvor finner jeg dørbryter og bagasjerom bryteren signal kabelen på en A4? Skal montere alarm og trenger å koble meg inn på de kablene Bil: Audi A4,sedan. B5 97mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2010 Uten å være helt sikker så vil jeg tro at de sitter i låskassa både i døra og koffertlokket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2010 Uten å være helt sikker så vil jeg tro at de sitter i låskassa både i døra og koffertlokket. På min B5 (98) så sitter den ikke i låskassa, visst det er den microbryteren som "regulrerer" kupe lysene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2010 Ifølge skjema fra defa skal den være på venstre side for pedalene Men de stemmer ikke helt. Fargen på kabelen stemmer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...