#1 Skrevet Mai 23, 2010 Hei er det noen som har ærfaring med elektrisk servopumpe til s2? ser dahlbeck racing har sånt på lager. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2013 Hei. Noen som har erfaring med ombygging til elektrisk servopumpe? Ser at dahlback racing selger dette. Vil gjerne høre eventuelle ulemper/fordeler med dette. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2013 Det er vel noen her på forumet som har montert det. Prøv å søk litt i prosjekttrådene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2013 Jeg har elektrisk servopumpe fra opel astra på min 90 quattro med s2 motor, funker utmerket:) Får den til ok pris hos huggerier rundt om:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2013 Noen som har brukt hydraulisk bremsekraftforsterker med el-servo? Evt hvordan de har løst det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2013 Jeg har elektrisk servopumpe fra opel astra på min 90 quattro med s2 motor, funker utmerket:)Får den til ok pris hos huggerier rundt om:) Bråker denne mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2013 Nei, når du kjører hører du ingenting, men med bare tenning på hører du den ja:) men ikke plagsomt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2013 Takk for svar Tenker mest på holdbarhet, skal bruke dette på bruksbilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 24, 2013 har du lydeksempel tilfeldigvis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2013 Tja, litt vining. Omtrent som en lensepumpe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...