#1 Skrevet Mai 24, 2010 Hei. Jeg har en 1989 coupe quattro med 7A. Jeg har da skaffet meg en 95 el 96 mod aby motor fra s2 avant med komplett ledningsnett fra hele bilen det vil si sikkringboksen også, ledningene henger enda i sikkringsboksen.Tror det meste er der. Det er 340 kit på den så da slipper jeg vell og tenke på startsperren hvis jeg ikke tar feil ? Det jeg da lurer på er om noen har noen tips? Hvordan kobler man ledningsnettet? Passer kontaktene rett inn i sikkringsboksen i bilen? Eller må jeg klippe og sjøte ledningene? Noen som har koblingskjema til begge motorene eller noe sånt? Alle svar blir tatt imot med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2010 Ta ut motoren, dashbord,varmeapparat og diverse deksler. Da kommer du greit til for å ta ut ledningnsnettet til motoren(gul teip rundt dette som regel). Det nye er "plug and play", det kan være litt vanskelig å finne alle tilkoblingene men bør gå relativt greit. Jeg tok ned sikringsboksen for å komme bedre til. Du er jo og så heldig at du vet hvor alle ledningene skal siden de enda er koblet:) Klippa ikke en ledning da jeg holdt på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...