Anbefalte innlegg

Hei!

Ved demontering ble innsuget som originalt sto i urquattroen ødelagt. Fikk tak i et nytt fra KRB for leeenge siden, men ser nå når jeg skal begynne å montere ting sammen at det er litt forskjeller ute å går. Innsugene har samme "delenummer", som vel i praksis er et støpenummer.

Legger ved et bilde av det "nye" innsuget, med et par forklaringer til hva som er ulikt mtp tilkoblinger, i forohld til det "gamle".

Må jeg skaffe et innsug som er identisk med det jeg hadde før, eller kan jeg bruke t-stykker for å få flere tilkoblingspunkter, eventuelt "plugge" det hullet jeg ikke behøver?

IMAGE_165.jpg

IMAGE_163(1).jpg

IMAGE_168(1).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(1) Tilkobling i bakkant er ikke tilstede på originalt innsug.

(2) Borrede hull med gjenger for montering av vacuumklokke finnes ikke på nytt innsug.

(3) Mangler to stk tilkoblingspunkt på uttaket sammenlignet med originalt innsug.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å tittet på mine innsug og de er like ditt orginal innsug. Vet ikke om det er noen forskjeller innvendig i innsuget, men tror nok det bare er og bare gjenge opp 2 hull til vakumpumpe eller tomgangsregulator, og deretter sette på en splitter til mere uttak. Kan ikke se at det skal være store forskjeller.

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å tittet på mine innsug og de er like ditt orginal innsug. Vet ikke om det er noen forskjeller innvendig i innsuget, men tror nok det bare er og bare gjenge opp 2 hull til vakumpumpe eller tomgangsregulator, og deretter sette på en splitter til mere uttak. Kan ikke se at det skal være store forskjeller.

Stian

Det var noe sånn jeg også trodde. Jeg tror også at på det "nye" innsuget så mangler et "hull" helt fremst på innsuget (nærmest fronten på bila) i overkant av der slangen fra IC kommer inn. Vil tro det bare er å borre opp og flytter over deler der også..?

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.