Hvorfor slår ikke startmotor

Anbefalte innlegg

Har bytta fra v6 til 20vt maskin i min a6 quattro nå, bytta da ut det orginale motorledningsnette til et fra s4, men startmotor får ikke styrestrøm lengre, prøvde å laske over å gnist er det, men mangler den styrestrømmen, noen ideer om hva som kan ha skjedd? Mente dette skulle gå utenom det orginale ledningsnettet og rett på tenningslåsen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startsperra som lagde stress!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original startsperre eller defa-type?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vell starte selvom startsperra slår inn??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke om det er defa-startsperre;)

Bare lurer, siden jeg har en 3b motor som ikke starter, ikke strøm i signalledning til starter og bensinpumpa går ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det visste jeg ikke, en mye smartere løsning. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Defa dritt ja! Lask over mellom det øverste og nederste punkte på rele til startsperra så skal du få strøm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noe tulle greier med at jeg må slå av alarmen for å deaktivere defa startsperren HVER gang jeg skal starte bilen, den har ikke vert sånn før. dørene låser seg ikke, kun startsperren som blir aktivert "av seg selv", noen som har vert borti det før og vet hvor jeg skal begynne å feilsøke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noe tulle greier med at jeg må slå av alarmen for å deaktivere defa startsperren HVER gang jeg skal starte bilen, den har ikke vert sånn før. dørene låser seg ikke, kun startsperren som blir aktivert "av seg selv", noen som har vert borti det før og vet hvor jeg skal begynne å feilsøke?

Mulig dårlig kontakt på Defa-enheten. Send meg en pm, så sender jeg deg koblingsskjema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Defa dritt ja! Lask over mellom det øverste og nederste punkte på rele til startsperra så skal du få strøm..

"Halvgammel" tråd dette, men tilsvarer mitt problem. Hvilket rele er dette, og hvordan laske mellom øverste og nederste punkt? Mulig jeg skjønner når jeg ser releet da men:) Hvilket relenr, og hvor sitter den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Halvgammel" tråd dette, men tilsvarer mitt problem. Hvilket rele er dette, og hvordan laske mellom øverste og nederste punkt? Mulig jeg skjønner når jeg ser releet da men:) Hvilket relenr, og hvor sitter den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rele sitter rundt pedalsettet, men jeg kommer ikke på i farta hva det het.. Har ikke denne bilen lenger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har div skjemaer å titte på, så skal nok finne ut av det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.