#1 Skrevet Mai 24, 2010 Hei Noen som har dele nr til blende plater for "egr" hos møller. 2,5 tdi 04 mod (bau) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2010 Jeg kjøpte et deksel til min AKE, det stammer egentlig fra en 1,9TDI Båtmotor. Jeg har ikke montert det på min ennå. Så vet ikke om det passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2010 hmmm... ikke klar over at dette fantes. Passer disse passat 1,9 tdi 130 hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2010 Står litt om blending av EGR på 1.9 TDI 110hk i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=145537 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2010 Jeg kjøpte et deksel til min AKE, det stammer egentlig fra en 1,9TDI Båtmotor. Jeg har ikke montert det på min ennå. Så vet ikke om det passer. Kan du ta noe mål av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2010 Denne lager du enkelt selv. Jeg klipte ut en slik av en tykk blikkplate. La bare blikkplaten i mellom røret til egr ventilen og der den er tilkoblet eksosen, og tegnet av formen med en tusj. Fram med blikksaksa og klippe litt samt bore opp 2 hull, så var den saken biff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2010 Kan du ta noe mål av den? Ja, det kan jeg. Tykkelse, og senter-senter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2010 Vekt: 90g senter-senter: 62mm tykkelse: 5mm ytterkant-ytterkant: 75mm bredde: 46mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2010 Takker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 16, 2010 Hei. Har du montert disse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 16, 2010 ladge en sånn selv jeg. tok 10min og kosta 0kr. ser et dårlig bilde av den i T4 tråden min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...