Anbefalte innlegg

Har problemer med at klimaanlegget på RS2`n bare gir en temp på lufta som kommer, justeringa fungerer ikke. Den skifter heller ikke mellom utgangene, dvs frontrute, opp/ned. Har plukket ned og sjekket litt og man hører tydelig at den bytter mellom utgangene, men ingenting skjer.

Noen som har tips eller tegninger hvordan det fungerer? Kikket på nordicaudi, men fant bare til A6. Og det er tydeligvis ikke helt samme som på rs2`n.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:)

Garantert motorene til spjeldene som du må ta å rengjøre eller kjøpe nye, ligger en artikkel på nordic-audi som tar for seg rengjøring av motorene. Husk på når du tar ut motorene fra bilen at du ikke vipper armen av selve motoren, for denne går mellom to punkt som må være rett. hvis ikke får du feil med potmeteret i motoren.

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du skjekka feilkoder på klimaen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke med vag com en av de nærmeste dagene.

Finner bare tegning av klimaanlegg til A6 på nordicaudi jeg, og det ser ikke ut til å være det samme. Har du en link?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker!

Det så avansert ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker!

Det så avansert ut...

Det er ikke vanskelig å overhale motorene, men det verste er å få de ut. Veldig trangt iallefall på A4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ny motor på møller, ble 1600 kr. Så da er det vel bare å prøve å bytte den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne litt.. :) Har mye av de samme problemene på en S4 C4 kodene jeg får opp er 06.3 08.7 11.5 11.6 13.5 og 15.7 noen som har peilling, kan lese av kodene men de sier meg ingenting, noen som ser noen fellesnevnere?? Symptomer blåser bra ut alle steder uteom vinduet, hører den blåser hardt også hører jeg noen spjeld og så er det akuratt som den blir helt strupet helt. Også har jeg noen ganger problem med å skifte mellom kalldt og varmt. (akuratt som noe henger, varmeregisteret er akuratt byttet og når den blåser varmt er det helt syk varmluft, når den blåser kaldt er det minemalt, tror dette skyldes lite gass??) Begge rørene inn på registeret blir varme. Noen kloke hoder?? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.