#1 Skrevet Mai 25, 2010 Noen som kan eller vet noen som kan sandblåse en reimhjul for meg denne uken. MVH Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2010 Du har jo han som driver kun med blåsing som ligger oppe på Vetatoppen. Mener det var Audun han het, har ikke vært der oppe personlig men vi har sandblåst alt fra komplette biler til felger, bærebruer, traverser deler osv der oppe. Husker dessverre hverken firma navn eller har tlf nummer. Vet bare at han holder til oppe ved sandtaket på Vetatoppen:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2010 Jeg har desverre heller ikke noe firma eller tlf nr å komme med, men jeg sandblåste felgene mine nedenfor Knatterudfjellet trelast på sellebakk/torp..... kjører forbi knatterud ( xl-bygg) også ligger det nederst i veien der på venstre hånd! Om det er til noe hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2010 Takker for svar, har fått lånt meg sandblåseutstyr, så tar jobben selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...