Tips til 19" felger til A6 4F

Anbefalte innlegg

Hjeeelp!! : klø :

Noen som har noen gode tips til felger til min -06 A6? Finner liksom ikke noe særlig jeg liker, og hvis jeg først gjør det så finnes ikke felgene i riktig dim...

Her er "ønskelisten":

- 8/8,5/9x19"

- Helst sølvfargede, men kan vurdere andre bare det ikke er masse krom

- Min. ET 35 (org. er det 45...)

- Bra kvalitet uten at de er steindyre

- Ikke noe alle andre har, har ikke lyst på RS6 1/2 eller RS4

- Noe som ikke er for spesielt eller "harry" :)

Hadde først bestemt meg for S5-felger, men der jeg var fikk man ikke de i 19". Så kom de med forslag om disse..? Ser litt bedre ut i virkeligheten, men er litt usikker hva jeg synes. De har dessuten ET 35, som er på grensen, siden felgen er 9" bred og jeg ønsker å kjøre med 245/40-19 dekk. Takk til hjelpsom kar på Dekklåven Vøyenenga :)

Felger Dekklåven 2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nesten skaffe deg BBS Speedline felger med rette innpresset. Finnes vell i replica også har jeg sett på finn.no

De er tidløse og ser ubeskrivelig bra ut på A6 4F :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, de er fine :) Har hatt søk på finn.no en stund, men ikke funnet noe ennå. For dyrt med nytt og originalt i alle fall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes dise er fine. men er ikke sikker på kvaliteten på dem da. det er 19. mener det var 8999 for dem

76_446353666.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo kjøpe mine OZ :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes dise er fine. men er ikke sikker på kvaliteten på dem da. det er 19. mener det var 8999 for dem

Takk, men disse synes jeg blir for brutale :) Vil ha noe litt mer diskrét, uten at det blir for kjedelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo kjøpe mine OZ :D

Hehe, så lenge de er strøkne og passer fint til A6'n så.. Men det jeg har sett av OZ, så tror jeg dessverre ikke det er det jeg er ute etter..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Ser at Moss Bil & Dekksenter annonserer med S5-felger i 19". Kan fåes med f.eks. Conti Sportcontact 5 til 14'. Det er vel ikke så ille!

- Noen som har erfaringer med dette firmaet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.