Anbefalte innlegg

Skal ha dekk til BBS felgene mine. Dette er 7x16 felger.

Tenker på 195.40.16, men er så mange merker å velge i. Med og uten Felgbeskyttelse. Ikke at jeg vet hva det vil si..

Så hvilket dekk anbefaler dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felg beskyttelse er vel at det er en liten kant på dekket som stikker litt ut så du ikke kantkjører felgen med en gang, jeg kjører på NanKang dekk det er billig og helt greit, jeg synes det støyer lite og er bra feste på tør asfalt, men når det er vått ute kan det slippe litt. Alt i alt et billig helt greit dekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med den felgdimmen så får du preuimdekk til "gi bort pris". P Zero Nero til 1000kr dekket ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er mulig det. Jeg tok meg ikke råd til de. (ble en litt annen pris med 235/35/19) Det jeg skulle frem til var ihverfall med den dimmen kan man velge og vrake i topp dekkene. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er et veldig godt poeng det ja! :)

Med så liten dim så hadde jeg valgt noen skikkelige dekk, som du sier fremdeles ikke koster mer enn rundt tusenlappen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.