#1 Skrevet Mai 25, 2010 Skal ha dekk til BBS felgene mine. Dette er 7x16 felger. Tenker på 195.40.16, men er så mange merker å velge i. Med og uten Felgbeskyttelse. Ikke at jeg vet hva det vil si.. Så hvilket dekk anbefaler dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2010 Felg beskyttelse er vel at det er en liten kant på dekket som stikker litt ut så du ikke kantkjører felgen med en gang, jeg kjører på NanKang dekk det er billig og helt greit, jeg synes det støyer lite og er bra feste på tør asfalt, men når det er vått ute kan det slippe litt. Alt i alt et billig helt greit dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2010 Med den felgdimmen så får du preuimdekk til "gi bort pris". P Zero Nero til 1000kr dekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2010 Synes jeg leser så mange som klager over de dekka. Men det er rosso som blir "hetsa" mest. http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/PZero-Nero.htm for meg virker det som om Vredestein ULTRAC SESSANTA eller Kuhmo Ku31 er et bedre valg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2010 Ja det er mulig det. Jeg tok meg ikke råd til de. (ble en litt annen pris med 235/35/19) Det jeg skulle frem til var ihverfall med den dimmen kan man velge og vrake i topp dekkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2010 Er et veldig godt poeng det ja! Med så liten dim så hadde jeg valgt noen skikkelige dekk, som du sier fremdeles ikke koster mer enn rundt tusenlappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...