#1 Skrevet Mai 25, 2010 (endret) Hei Virker som ABS begynner å jobbe når jeg svinger til høyre i lav fart, forsvinner når jeg pumper på bremsepedalen. Den kobler også av og til inn når jeg kjører på humpete veg. Noen som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2010 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2010 Kan vere at ein hjulføler som må justerast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2010 Ok:) Vet du hvordan en justerer desse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2010 tryk dei heilt inn og so trek dei ca 1mm til bake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2010 øh? justeres? Aldri hørt om.... hvor har du funnet informasjon om dette? De pleier jo også sitte rimlig greit for å si det sånn også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2010 øh? justeres? Aldri hørt om.... hvor har du funnet informasjon om dette? De pleier jo også sitte rimlig greit for å si det sånn også Av eigen erfaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...