#1 Skrevet Mai 25, 2010 Hei, Har kjørt med nankang NS2 på alle 4 hjul hittil, og der har det vært akkurat passe strekk og god plass med 225/40-18 på 8,5 felg.. Fikk på 2stk Federal i samme dim bak nå, og så at der var det betydelig mer gummi enn på nankang-dekka.. Så lurer på om det er noen som har erfaring med Dunlop SP Sport Maxx? Har 2stk på hånd, og lurer på om det er veldig mye gummi der? Er ikke så interessert i å heve bilen sjø! Så erfaringer og meninger hadde vært floooottt Hans Frederik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2010 Jeg kjøpte Dunlop sp sportmaxx til min forrige bil. Kvalitetsdekk vs. økonomi dekk type nangkang. På kjøreegenskaper scorer det likt som Pirelli Pzero, men det som var avgjørende for meg var at de hadde 10% lavere dekkstøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2010 Høres bra ut. Du fikk ikke noe inntrykk av hvor mye gummi det var der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2010 Det var ikke mye gummi der.. Strekker seg ganske likt med Nankang vil jeg tippe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2010 Tusen takk for hjelpen folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2010 Bare hyggelig! Kanongode dekk med veldig gode kjøreegenskaper! Kjør på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2010 Fikk 2stk fra klubbmedlem med 5mm mønster igjen for 1 000,- Burde ikke være gale det Igjen - takk for raske svar med akkurat det jeg trengte å vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2010 Høres bra ut. Du fikk ikke noe inntrykk av hvor mye gummi det var der? Jeg gikk fra 235 til 215 så vanskelig å dømme. Hadde også Vredstein før det og vet ikke helt hvilke merker som er brede osv. Men veldig gode kjøreegenskaper som sagt. Dekk i toppsjiktet. Og 500,- pr dekk burde ikke være verre enn å selge de igjen her på forumet dersom de skulle bli for breie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2010 Sportmaxxen er ikke bredere en talla. Det nyeste dunlopdekket derimot er litt bredere . Du vil nokk merke bra endring i forhold til nankang med tanke på veigrep 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2010 Høres good ut paulen Virker de bra så kjøper jeg sikkert 2 til å ha bak også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...