#1 Skrevet Mai 25, 2010 Heisann.. Jeg lurer litt på å gjøre noen oppgraderinger på min s4, så har noen spørsmål. spørsmål 1: Kan jeg kjøre med rs2 turbo på grenrør/rs2 manifoil og 3" eksos med 290hk chip? Hvis ikke, hvorfor? spørsmål 2: Går det greit å kjøre med org turbo på grenrør/rs2 manifoil og 3" eksos med 290hk chip? Regner med dette går smertefritt, men vil være sikker! spørsmål 3: Hva jeg trenger for å kjøre et rs2 oppsett på min s4!? Jeg har rs2 turbo og 3" eksos liggende. Trenger jeg bare grenrør/manifoil, dyser og chip da eller må det større ic/bensinpumpe ++ også? Har søkt litt rundt, men ikke funnet noe skikkelig svar på det jeg lurer på! - Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2010 Spørsmål 1: ? Spørsmål 2: Burde gå smertefritt ja. Spørsmål 3: Må ha: K24 7200 Dyser RS2 manifold Chip Rs2 downpipe/3" Kjekkt å ha: Rs2 IC/ noe lignende Rs2 LMM Større bensinpumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2010 Heisann..Jeg lurer litt på å gjøre noen oppgraderinger på min s4, så har noen spørsmål. spørsmål 1: Kan jeg kjøre med rs2 turbo på grenrør/rs2 manifoil og 3" eksos med 290hk chip? Hvis ikke, hvorfor? spørsmål 2: Går det greit å kjøre med org turbo på grenrør/rs2 manifoil og 3" eksos med 290hk chip? Regner med dette går smertefritt, men vil være sikker! spørsmål 3: Hva jeg trenger for å kjøre et rs2 oppsett på min s4!? Jeg har rs2 turbo og 3" eksos liggende. Trenger jeg bare grenrør/manifoil, dyser og chip da eller må det større ic/bensinpumpe ++ også? Har søkt litt rundt, men ikke funnet noe skikkelig svar på det jeg lurer på! - Tommy 1) Burde gå hvis du holder ladetrykket / AFR under kontroll. 2) Går fint. 3) RS2 oppsett RS2 turbo eller tilsvarende RS2 dyser eller tilsvarende RS2 oppsett Chip (for AAN eller RS2) - Hvis du bruker RS2 chip på AAN ECU, må du kontrollere at du har korrekt motstand i ECU, eventuelt endre motstands-verdien. (hvis du søker finner du svar på dette ) Trolig kraftigere bensinpumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...