#1 Skrevet Mai 25, 2010 Titter mye på felger for tiden til ny bil i sommer. Prøvde å søke etter disse felgene her men fant ingen. Ikke fant jeg noen på bildesøk på google heller. Er det noen som har sett disse før? Evt. bilder? Ser de er en kolleksjon for 2010. Så tror ikke de er så kjente. Flere enn meg som likte de? Link til siden: http://www.khd-wheels.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2010 Da fikk jeg svar på min mail til dem. Og de finnes kun i 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2010 Kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2010 Er mulig med 20" på b5 kjenner en som har det på en avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2010 Alt går med god fart sies det. Nå skal min selges, så trenger ikke bekymre meg for den bilen sånn sett : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...