Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne tråden egentlig, men jeg fyrer løs her jeg.

Trenger en del nye målere til bilen min; oljetrykke, oljetemp, turbotrykk, turtall m/shiftlight +++

Hvor kan jeg få kjøpt dette??? Har noen plasser der dere anbefaler??

Om noen skulle ha noe slikt brukt så kan det også være av interesse hvis det ser bra ut og er helt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk denne linken her Endre... Greie priser og han Evan er utrolig kjekk kar og handle med. Du kan jo hilse så får du sikkert en god pris med han

http://www.42draftdesigns.com/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan bestiller man?

Ved bruk av visa så ser det ut som om det gjelder kun innenfor USA.

Mvh Leif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en mail til Evan så får du vite alt, personlig har jeg brukt paypal når jeg har handlet med han tidliger. Han svarer som regel svært raskt på mailene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som skal bestille fra han, er jeg med.

Hvordan er kvaliteten ????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en mail til Evan så får du vite alt, personlig har jeg brukt paypal når jeg har handlet med han tidliger. Han svarer som regel svært raskt på mailene.

Mailet med han igår. De selger ikke til Europa lenger. Er et firma i Irland!! som er forhandler nå. Skal ha meg Stewart Warner instrument men tror jeg prøver å gå i andre kanaler: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.quality-autoimport.no - har en "black" serie som er helt sorte når dem er "slått av" og våkner til liv når lyset/tenningen er på. Har selv turbotrykksmåleren i denne serien og dem er skikkelig lekre.

ladetrikksmaaler%20autostyle.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.