#1 Skrevet Februar 7, 2005 Vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne tråden egentlig, men jeg fyrer løs her jeg. Trenger en del nye målere til bilen min; oljetrykke, oljetemp, turbotrykk, turtall m/shiftlight +++ Hvor kan jeg få kjøpt dette??? Har noen plasser der dere anbefaler?? Om noen skulle ha noe slikt brukt så kan det også være av interesse hvis det ser bra ut og er helt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2005 sjekk denne linken her Endre... Greie priser og han Evan er utrolig kjekk kar og handle med. Du kan jo hilse så får du sikkert en god pris med han http://www.42draftdesigns.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2005 Hvordan bestiller man? Ved bruk av visa så ser det ut som om det gjelder kun innenfor USA. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2005 Send en mail til Evan så får du vite alt, personlig har jeg brukt paypal når jeg har handlet med han tidliger. Han svarer som regel svært raskt på mailene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2005 er det noen som skal bestille fra han, er jeg med. Hvordan er kvaliteten ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2005 Send en mail til Evan så får du vite alt, personlig har jeg brukt paypal når jeg har handlet med han tidliger. Han svarer som regel svært raskt på mailene. Mailet med han igår. De selger ikke til Europa lenger. Er et firma i Irland!! som er forhandler nå. Skal ha meg Stewart Warner instrument men tror jeg prøver å gå i andre kanaler: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2005 http://www.quality-autoimport.no - har en "black" serie som er helt sorte når dem er "slått av" og våkner til liv når lyset/tenningen er på. Har selv turbotrykksmåleren i denne serien og dem er skikkelig lekre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...