#1 Skrevet Mai 26, 2010 Jeg har veldig lyst til å bytte rattet i min 2010 Golf Stv med rattet fra Golf R-line. Jeg har tittet litt på det, og synes airbag ser lik ut i fasong. Jeg fikk sjekket ut om det var samme delenummer på airbagene, og det var det selvsagt ikke Den ene heter 5K0 880 201 G 81U Den andre heter 1KM 880 201C 81U Er det noen her inne som vet om disse bagene kan brukes om hverandre? Grunnen til at jeg spør er at det blir langt over doble prisen for å bytte ratt hvis jeg må bytte bag i tillegg. Derfor hadde det vært genialt om jeg kan bruke den airbagen som er på originalrattet (highline med mulitfunksjon) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2010 Om det er like stor forskjell som på highline rattet i min bil og GTD ratt så er svaret nei. Men der ser en tydelig at airbagen ser helt forskjellig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2010 Jeg må bare finne ut av det før jeg bestiller noe. Men det dukker nok opp en løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...