#1 Skrevet Mai 26, 2010 Noen som skal bort?! tror eg og fruen tar turen bort, men då uten bil med ringer og heller bil med hus på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2010 Noen som skal bort?! tror eg og fruen tar turen bort, men då uten bil med ringer og heller bil med hus på! Jeg skal bort om bil blir klar, lite igjen så bør gå greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2010 eg kunne tenkt meg men e usikker på om eg e på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2010 Ka tid rekner folket med å kjøre over fjellet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2010 Ka tid rekner folket med å kjøre over fjellet?? kjøre fra vats i 1-2 tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2010 kjøre fra vats i 1-2 tida Gir ein lyd når eg er komt meg innpå E134 eg, så ser me kor langt unna me er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...