4 hjulskontroll på golf v

Anbefalte innlegg

hadde golfen på 4 hjulskontroll idag men synst justreinga er "rar".

fram dekka var ein del slitt på innsida av dekka, men ser på papira eg fekk fra dei som tok kontrollen så synst eg det liten forskjell på før og etter justering.

ser dette rett ut?? eg er litt grønn på detta området.:o

hjulstilling.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser greit ut.. men ikke veldig pirkete utført (spess foran), camber foran er ikke justerbar utover korrigering mellom h/v side de henger sammen i justeringa, men kunne kansje prøvd å flyttet den litt slik at de ble likere i allefall på h/v side Men differansen mellom de to og verdien er i grunn ok om bilen er senket, så det er ikke no must å justere den inn iforhold til hvordan den er.

Spissing H side foran er helt på grensa men innenfor godkjent område. Forskjellen mellom H/V side på spissingen foran kan muligens gjøre at rattet kan bli ørbittelitt skjevt.

Bak er det gjort greit med endringer både på spissing og camber.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar:)

fekk tatt ein prøvetur i stad.

rattet er heilt rett og ingen ulyder, ingen risting på rattet. eg hadde ein ørliten risting på rattet i 100km/t men no er det borte.

så alt ser bra ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å kjøre:) ingenting på den målingen som tilsier at dekkslitasje som en ting som vil oppstå heller:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.