Orginal S2 Sedan? hvordan være sikker?

Anbefalte innlegg

Har for hånden en s2 sedan.

Og stusser på hva jeg bør se etter for å være 100% sikker på at det er en org s2 sedan, og ikke en obygd?

Bilen er i følge selger 1993 mod, og en av 306 produserte.

Lurer også på hvordan jeg finner ut hvilket nr av de 306 produserte bilen er...

På forhånd takk

M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset!

Men fikk desverre opp bare fargekoden på bilen,(som for øvrig stemte) mer enn det fant den ikke :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men om den er bygget om - og godkjent så vil jo bare ett register vise det den er registrert som, nemlig en S2 sedan.

Siden du har nummeret, så kan du jo prøve å sende en mail til fabrikken i tyskland, evnt. audi importøren i sverige, de er veldig hjelpsom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er ikke jeg den som stoler mest på etka når det kommer til det å søke på chassinummer.

Men så langt jeg fant ut skulle denne bilen ha motorkoden ADA. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar.

Men motorkode ADA hørtes rart ut. Burde strengt tatt være ABY.

Skal prøve å høre med møller i morgen, kanskje de kan "hjelpe".

Har nå sett bilder av servicehefte og bilder av "lapper" inne i bilen, og ting ser ut til å stemme.

Men vil helst være 100% sikker før jeg stikker å importerer bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står i Sverige?

Det er vel sånn sett lite trolig at folk i Sverige gidder bygge om en Audi 80 til S2? Der har vel biler alltid hatt en helt annen pris enn her til lands, så jeg ville trodd den var original. Men det er smart av deg å være grundig, jeg er alt for lite kritisk til slikt, og hadde sikkert kjøpt'n uten å stille spørsmålstegn i det heletatt.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er det jeg tror også..

Nei, bilen står i italia. Hadde det vært sverige så har jeg sikkert ikke tatt meg bryet med å være så grundig. Er et stykke å fly, for så gå på en smell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.