#1 Skrevet Februar 7, 2005 Skal bytte girkasse på 90'n min.. Og da lurer jeg på om girkassene fra Typ85 med 5'er passer over på min B3 90? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2005 Tror ikke den passer nei, har byttet girkasse på min coupe quattro typ89, og da passet ikke en girkasse fra typ85. Vet ikke om det er noen forskjell når det ikke er quattro jeg men... sikkert noen som vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2005 Hmm.. Det var som faen.. Ingen som vet noe mer om det her da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2005 føleren til speedoen er annerledes iallefall, type 85 vaier type 89 elektrisk, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2005 Vist begge har hydraulisk clutch passer den nok. Blokka har jo den samme utvendige looken. Speddo blir nokk problemet. Men jeg vet at det er noen av quattro kassene, som en kan bruke elektrisk giver på der det er org med vaier. Ble gjort dette på en Ur som en kjenning hadde. Men det er jo bare å prøve og se. Vist kassa de er gåen må den jo ut alikevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2005 Hmm.. Nå ble jeg litt i tvil... Tja, 1. giret er ikke helt i vater... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...