Anbefalte innlegg

Tror jeg har lest meg gjenom det meste som har med foringer og S4 og gjøre. Hvor kjøper man det billigst? Noen andre enn Møller som har? Trenger de fleste til bak, og forstilling. Mye fint som kommer frem på en gammel bil om man tar ting fra hverandre :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen har noe, til bærearmer foran og bak, iflg nettside-katalogen deres. Om det er noe billigere vet jeg ikke, men det kan jo også hende de får bestillt inn andre ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper du orginalt får du garantert noen som passer. Jeg for min del er lei av å komme hjem med deler som er +/- 1-2mm kjøpt uorginalt. Foringene til 200'en ble en kostbar affære mener jeg å huske, men de passa i alle fall :D

Tror jeg landa på rundt 3.500,- for alle foran og bak, ekskludert foringer til diff og traverser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen sine har perfekt passform til S4/S6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri hatt passform-problemer med Mokonomen-delene. Bortsett fra når jeg har fått feil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg bør stuffe bilxtra... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra. Da blir det nok litt Mekonomen bestilling, og sikkert litt Møller på de tingene Mekonomen ikke har. Er det noen vits å bestille slike ting fra utlandet? Har et lite horn i siden til Møller.... iallefall verksted hos de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp powerflex heller,send dem en mail :

http://www.powerflex.co.uk/

 

og spør dem hva de har til din bil, jeg fant ikke noe til min S4-99 på web'en deres, men det er utrolig hva de har på lur....

 

Da får du oppgradert kjøreegenskapene også det liker du sikkert...

 

Har ikke gjort det selv ennå men er ikke i tvil om hva jeg gjør ettervært som foringer skal skiftes ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd powerflex på A4/S4 B5?

Hvordan fungerer dette på disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.