#1 Skrevet Mai 28, 2010 (endret) Er det noen som kan fortelle meg "hvor lett" staget på vakumklokke skal kunne beveges? Med klokka påmontert tipper jeg at det er ca 5+kg press oppover som skal til for å bevege på min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2010 Det bør vel begynne bevegelsen på 3-4hg inc eller 0,1-0,14kg/cm2 og bunne ut ved ca 30-40hg inch /1-1,38 kg/cm2. Skal ikke behøves mere kraft enn at du kan klare å suge på slangen å se bevegelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2010 Har desverre ikke vakuumpumpe for hånden.. Men med håndkraft, virker staget tyngre en det som beskrives her. Får prøve med sugemetoden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2010 Skal på de fleste starte å bevege seg ved ca 200mbar undertrykk inn på vacum klokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2010 Ser de ideelt sett anbefaler bevgelse med lavere underrykk på biler med oppgraderte turboer(som var referansen jeg fant) Men fabrikkspec har jo du kontroll på Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2010 Den beveger seg ca 5-10mm opp når jeg suger det jeg klarer med kjeften, men vet ikke akkurat hvor mye trykk det er selv om jeg kan være stor i kjeften.... Får kanskje lånt en trykkpumpe med måler til mandag av en kollega. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...