Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg "hvor lett" staget på vakumklokke skal kunne beveges?

Med klokka påmontert tipper jeg at det er ca 5+kg press oppover som skal til for å bevege på min...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bør vel begynne bevegelsen på 3-4hg inc eller 0,1-0,14kg/cm2 og bunne ut ved ca 30-40hg inch /1-1,38 kg/cm2. Skal ikke behøves mere kraft enn at du kan klare å suge på slangen å se bevegelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ikke vakuumpumpe for hånden.. Men med håndkraft, virker staget tyngre en det som beskrives her. Får prøve med sugemetoden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal på de fleste starte å bevege seg ved ca 200mbar undertrykk inn på vacum klokka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser de ideelt sett anbefaler bevgelse med lavere underrykk på biler med oppgraderte turboer(som var referansen jeg fant) Men fabrikkspec har jo du kontroll på Stian :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den beveger seg ca 5-10mm opp når jeg suger det jeg klarer med kjeften, men vet ikke akkurat hvor mye trykk det er selv om jeg kan være stor i kjeften....

Får kanskje lånt en trykkpumpe med måler til mandag av en kollega.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.