#1 Skrevet Mai 28, 2010 Skulle til å presse i de nye fine foringene mine fra 034 motorsport i går. Noe som viste seg lettere sagt en gjort.. Fikk i de minste helt forran framme. De bakre på traversen framme klarer jeg muligens å lure inn med pressa men ga opp i går kveld. Traversen bak derimot, 4 like foringer som er JÆVLI trange! Hvordan gjør man dette? Tidligere mølleransatt snakket i noe koniske greier og at den skulle skruves nedi med spesialverktøy? Han var dog usikker pga lenge siden.. Disse bak Disse forran Haster "litt" kan man si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2010 Jeg har på andre stramme foringer, dreid en konisk styrehylse. Deretter zalo og presse. Dette har alltid virket fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2010 Hvordan ser denne ut? Ingen som har tilgang på verkstedmanualer av noe slag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2010 Haynes sier at man må oppsøke Audiverksted.. Det har jo ikke jeg tid til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...