#1 Skrevet Mai 29, 2010 Noen som føler for å ta en sammenkomst i nærmere fremtid? Jeg er på havet en stund fremover så jeg kan ikke stille denne gangen, men tenkte å høre om det var noe interesse hos dere med normale jobber?! Noen som føler for en kaffe og shit snakk? Benytter samtidig anledningen til å informere om at jeg sitter på en del skiltplater som selges for 50,- stk. Har typen til skilt med flagg og N på og til de nye pleksi skiltene! Om noen skulle ha behov for dette får de kontakte meg her så skal vi se hva vi kan få videreformidlet via "regjeringsbygget" i Falkvegen Thor Arne Lysfjord! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2010 I`m in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2010 jeg kommer. tid og sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2010 Tid og sted bør dere nesten finne ut av selv Kan jo komme med forslag etc, men vil jo anbefale å se ann værmeldingen fremover og prøve å få det på en god værs dag!? eller? NB: Fredagen melder Yr om delvis skyet og sol, temp 9 grader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...