#1 Skrevet Mai 29, 2010 shina bilen til min kusine for en stund sidden 2008modell som har godt som firma bil de siste 2 åra og rullla 100000km levd et hardt liv som man kan se på lakken: gråter : ike alt av ripper ble borte en del som var alt for dype men bilen ble mye bedre enn hva den var. prøvde litt med blå pad(grov)og mg105 men det ble bare kjørespor:)så gikk over til gul pad meg mg105 på det værste og gul pad med lahega cut 11 også cylco med lahega fine cut 17. et lag med 33 banan wax også top seal 34 til slutt før vask lagt på avfetting var litt dritt kan man si grom steamer må man ha: smil : så etter vask og clay inspeksjon av lakken hmm gått noen runder i maskin vask kanskje: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2010 50/50 speil ene bakdøra 50/50 bilen var sånn rundt hele panser fikk ikke ripene så godt fram på bilde bakdøra venstre side ferdig ferdig høyre framdør ferdig panser ferdig venstre framdør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2010 ferdig taket og hele bilen ferdig ble ikke så mye bilder av alt men er litt i drømme land når jeg sitter og jobber hele bilen ble gjort på 3 timer: rock (nei da brukte hele helga hehe skal bli flinkere til og ta mer bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2010 Sweet Sindre.. Åssen synes du lakken var? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2010 Konge resultat. Maskerer du ikke lister etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2010 Sweet Sindre.. Åssen synes du lakken var? for og være ærlig så måte jeg prøve litt forskjellig komboer før jeg fikk den til.var ganske hard,har mest japser innom jobben så og det er jo myk lakk;)men tro jeg må få noen råd fra deg tenkt til og få prøvd litt av scholl serien for tror de virker bedre på tysker lakk: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2010 Konge resultat. Maskerer du ikke lister etc? nei maskert ikke chrom listene,rails litt kontroll på maskina må man ha;) men maskerte nederste listene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...