Anbefalte innlegg

Hei..

Nå som kjølesystemet er blitt tett så trodde jeg at vannlekkasjen/bruken var borte, men NEI!

Jeg fyller ca 0,5l per 1000km, skal vel ikke være sånn?

Ny toppakning og plan topp er satt på, så vi kan eliminere det. Var noen søte sprekker i toppen.

Flere som plages med dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du sjekka radiatoren nøye? er ikke uvanlig at de lekker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du sjekka radiatoren nøye? er ikke uvanlig at de lekker :)

Den er nok tett : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde nok gått over alle delene av kjøleanlegget ditt, for åpenbart lekker det, men så små lekasjer er ikke så lett å finne...

du kan jo kanskje prøve å legge en pappbit under bilen din mens den står en stund for å se om det blir noen merker på den.. det kan hvert fall gi en indikasjon på hvor lekasja er... gir det ikke noe utslag så er det fort gjort lekasja er enten i coupeen din eller i toppen din :)

men siden lekasja er så liten så kan du jo også helle på noe radiatortettning og bli ferdig med det en gang for alle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varmeapparatregisteret da? Kjenner du noen gang noe dunst av frostvæske inne i bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varmeapparatregisteret da? Kjenner du noen gang noe dunst av frostvæske inne i bilen?

Det ble bytta i påsken, så den skal være bra.

Slangene så også bra ut da, så kan utelukke det også egentlig.

Ingen lukt inni bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min brukte litt vann når jeg kjøpte den. Fant ut når jeg demonterte den at det kom fra stussen bak motor, den sorte plastdelen. O-ringen var smuldret opp. Sjekk den om du kan se noe vannlek rundt den kanskje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.