#1 Skrevet Mai 29, 2010 Har en A6 2.5 TDI Q med girkasse ZF 5hp19-FAU med en litt sliten differensial fremme. Er det noen som vet hvilke andre girkassekoder som har en diff som passer. Leter selvfølgelig etter en med riktig kode, men det bør vel være noen andre også som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2010 Har en A6 2.5 TDI Q med girkasse ZF 5hp19-FAU med en litt sliten differensial fremme. Er det noen som vet hvilke andre girkassekoder som har en diff som passer. Leter selvfølgelig etter en med riktig kode, men det bør vel være noen andre også som passer. A6 med rekkefemmer TDI har 01E kasse, og da vil diff fra s2,s4,s6,rs2,s6plus og 01e tdi kasse osv. passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2010 Det jeg skrev gjelder manuellkasser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2010 Hvordan veit du at diffen forran er sliten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2010 Har hatt den ut, det koniske rullelagerert ser ikke helt bra ut. Men hovedproblemet er nålelageret rundt drivakselflensen inn i diffen, dette må byttes. Er ikke helt sikker på om jeg får dette løst på møller, har en misstanke om at de vil selge meg en komplett diff, til en fin pris.... Lurte derfor på om jeg skulle kikke litt etter en komplett brukt diff i sammen slenge. Kassen er forøvrig en automat, tiptronic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...