#1 Skrevet Februar 7, 2005 Hei, alle Siden ingen andre gjør det benytter jeg anledningen til å minne om tirsdagstreff i Ski i morra kl. 20.00 på Mc Doof. Vi ses i morra Hilsen Andreas (straks med en el maco-ristepose i sin hånd:D) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2005 Skulle egentlig ha vist film fra Sigdal, men pga av manglende interesse utgår dette... Men en burger er vi med på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2005 Bad'roc is trolig coming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2005 Vurderer nesten å slite meg innover selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2005 Tror faktisk vi "Værste" gutta stiller alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2005 kle dere pent, for jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2005 Fa.. dere må bytte dag. Jeg prøver desperat å fjerne unødig vekt så jeg trener innebandy på tirsdager. fra kl 1800 til 2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2005 Eg kjem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 8, 2005 kommer såklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 8, 2005 Er jo ikke lenge igjen nå... men må jo melde fra at jeg kommer da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 8, 2005 Meget bra lokallagstreff idag, tror vi var 17 stykker... om jeg ikke telte feil... Kanon film Vegard hadde snekret sammen fra Sigdal, dere andre har noe å glede dere til... Blir lagt ut på forumet snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 8, 2005 Bra treff i dag ja! Fikk tilogmed et par nyttige tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 8, 2005 Sleit litt med transporten jeg Buss og tog er uaktuelt! Får dukke opp når jeg har lappen og bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 8, 2005 Sleit litt med transporten jeg Buss og tog er uaktuelt!Får dukke opp når jeg har lappen og bil... Tror nok du må dukke opp før det altså Ellers var det ett bra treff ja. Synd det er så sinnsykt kaldt der når man ikke jobber og skrur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...