#1 Skrevet Mai 30, 2010 Har fått en ulyd i bilen som utfra lyden å dømme er et hull i eksosanlegget enten i den bakre lyddemperen eller rett foran. Hører det bare når jeg slipper gassen og når jeg ligger på et visst turtall. Hvis dette må byttes vurderer jeg å bytte til Simons anlegg slik at jeg får synlig enderør, enten enkelt eller dobbelt. Noen som har erfaringer med Simons eksos og hvor komplette er anleggene? Går det å bytte fra katalysatoren og bakover? Har ikke noe sted jeg kan få gjort jobben selv, så er dette noe de gjør på Møller eller vil de ikke bytte ut mot noe annet enn originalt eksosanlegg? Dette vil vel være noe grovere også enn det originale? Men utfra det jeg kunne se på siden til Bilextra så følger det med adapter for dette eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2010 hadde simons fra kat på min golf 4 gti, alt er bolt on, og litt grovere lyd, men nesten likt org lyden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...