#1 Skrevet Mai 30, 2010 Er det noen som vet hvilke felger dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2010 Disse er produsert av Melber. Modellbetegnelse er jeg dog usikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2010 Søker du på "MIM" finner du disse felgene, så tror de heter MIM men ingenting mer, de fleste kaller dem for ukjent på "internett" siden ingen vet noe spesielt om dem. Skal du selge? isåfall ta kontakt, jeg er interessert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2010 Er litt usikker på om jeg skal beholde disse eller ikke. Har en Golf 1 stående uten sommerfelger. Men er disse felgene verdt noe da? Btw... senterdekslene mangler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2010 Jeg har fått opplyst fra min kilde at senterdekslene som originalt er til dem ikke ser noe pene ut, så de fleste velger og kjøre uten. Du får si i fra om du velger og selge i hvertfall, jeg har prøvemontert 2 felger på min jetta, og syntes det absolutt ble en hit, men har bare 2 stk, så skulle gjerne hatt komplett, om jeg så må kjøpe 4! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...