Anbefalte innlegg

Noen som veit hvor man kan få tak i Volkswagen Racing merker å ha i frontruta?? eventuelt pris på disse??

VW Racing2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Runar Kopperud hadde noen slike merker han solgte i fjor sommer, kanskje han fortsatt har noen igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hvor man kan få tak i Volkswagen Racing merker å ha i frontruta?? eventuelt pris på disse??

 

Siden VW Racing har sluttet å lage disse merkene selv, så lagde jeg opp 10 stk i fjor som jeg solgte for 400 kr/stk. Dessverre utsolgt, men jeg kan lage opp noen flere hvis det er interesse. Sølvfarget er de, passer til alle frontruter fra Phaeton til Lupo... :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden VW Racing har sluttet å lage disse merkene selv, så lagde jeg opp 10 stk i fjor som jeg solgte for 400 kr/stk. Dessverre utsolgt, men jeg kan lage opp noen flere hvis det er interesse. Sølvfarget er de, passer til alle frontruter fra Phaeton til Lupo... :evil:

 

Jeg vil gjerne ha et sånn merke.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk at VW Racing ikke lengere er korrekt navn på motorsport divisjonen deres. Volkswagen har gått tilbake til Volkswagen Motorsport. :)

Jeg har et gammelt blått VW Motorsport merke et eller annet sted med TÜV papirer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å få tak i en kopi eller et godt bilde av logoen og ta med til et dekor firma, der lager de slike merker for deg.. Bør ikke koste alt for mye

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja.. men, nå har det seg sånn at jeg syns dette merket var kult (se bildet) ;)

VW Racing2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk at VW Racing ikke lengere er korrekt navn på motorsport divisjonen deres. Volkswagen har gått tilbake til Volkswagen Motorsport. :)

Jeg har et gammelt blått VW Motorsport merke et eller annet sted med TÜV papirer :D

 

Husk at du må stille bilen din til disposisjon for Dakar-rallyet neste år hvis du setter på VW Motorsport merke da... ;)

 

Jepp var bare å scanne inn et orig.merke og få dekorfirmaet til å lage flere, men skal som sagt lage flere til våren (lite vits å sette på slike merker nå mht sannsynlighet for sprekk i ruta, frost eller isskrapeskader). Bestilling blir lagt ut på forumet når den tid kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at du må stille bilen din til disposisjon for Dakar-rallyet neste år hvis du setter på VW Motorsport merke da... ;)

 

HAHA.. Jeg stiller med bil, hvis du stiller som kartleser.

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.