Anbefalte innlegg

Sliter litt med lmm på rs2. Ryker hele tiden.: gråter : Så eg lurte på om det gikk ann å forsterke de på en eller ann måte: klø : Gidd ikke å kjøpe ny så etter noen drag så ryker den igjen..: gråter :

 

Håper på svar : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

monter inn orginal luft filter boks kansje ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører folk sier det, men har ikke plass til filterbok.. Grenrør :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har en ide ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ska no ikke drive å ryke om alt annet er iorden, så kanskje du må se litt rundt LMM for å se om du kan gjøre noe... Hvordan er det med bend og struping på luft før/etter lmm? Viss det er mye effekt/høyt trykk bør du vel gå opp på en 85mm lmm, men da må du ha program som samsvarer med slik diameter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må oppgi mer informasjon...;)

Er dette 315hk eller 750hk ?

Hvor langt fra turboen står LMM ?

Hvordan er LMM hengt opp ?

Hva er foran LMM ?

Er tråden i LMM revet helt av, eller har den bare skader ?

....

 

Generelt kan LMM ryke ved for stor luft-hastighet, den ryker også ved slag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, my bad hehe

 

Fra turbo : 90 grader bend(silicon) så Lmm,så er det ca 25 - 30 cm før filter med alu og flexi plastrør ned mot bakken(eneste utvei) Alt er i 3"

Når eg så på Lmm var tråden røke. Eg menere at Lmm skal ligge ganske stabilt, med minnimale bevegelser.

 

Har et jonus oppsett så han sa at den org lmm trengte ikke eg å bytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for vel kjøpe ny å se vist den holder :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke gjør noen endringer, er det ingen grunn til at du skal få et annet resultat enn tidligere.

 

Du sier ikkke noe om resirkulerings-ventil eller dump-ventil.

 

Når du har LMM så nært turbo, kan man få problemer med turbolens fra turboens kompressor.

Husk at motoren beveger seg ganske mye, og brutale on/off boost lett knekker en LMM hvis den blir slått borti noe (f.eks. karosseriet).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett på andre som har lmm sånn som meg,med mer hk en det eg har , ikke noe problem har eg hørt.

Dumpventil sitter på innsugsrøret til innsuget, ser ikke at den skaper problemer for at lmm skal ryke..

Menere at lmm skal henge ganske fast/skilt der som den er no.

 

Men eg sier jo ikke nei takk til noen innspill/ideer som folk kommer med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.