Hvem er kontaktpersonen vacn bruker hos Møller ang. godkjenning?

Anbefalte innlegg

Jeg var hos møller for å få noen papir på at a4 b5 blir levert med 1,8 og 1,8t.

De sa at vw - audi club har en egen kontaktperson hos Harald A. Møller som vi bruker for å få papirer til å godkjenne biler som er gjort mindre endringer på, men de på møller husket ikke hva han het.

Ser i en tråd her er det nevnt en person, men det er fra 2006, og han er ikke i den avdelingen lengre.

Så er det noen som vet hvem jeg skal ha tak i ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vacn egen kontaktperson?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De på Møller i Ålesund sa til meg at vi har en egen kontaktperson som vi har å forholde oss til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde det jeg også, men jeg fikk som svar på mail at han ikke hadde vært i den avdelingen siden 2007. Så da vet ikke jeg hvem som er kontaktperson, å håper at noen kan svare på det her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller meg igrunn litt tvilende til at vacn har en kontaktperson, men hadde jo vært fint om vi hadde :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sagerud var vell det før. Er det noen i styret som hadde kontakt med Sagerud som kan finne ut noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring møller frysja. og spør om typegodkjennings ansvarlig. Er en person som jobber med dette hovedsakelig og tar seg av spørsmål osv fra alle som lurer. Denne stillingen har nylig blitt besatt av en ny person, litt usikker på hvem det er og om han/hun har trådd inn i denne stillingen enda:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, skal prøve i morgen :) noen andre som har tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, skal prøve i morgen :) noen andre som har tips?

Send mail til typegodkjenning(@)moller.no så kommer du til rett person ;)

Stian:Nylig og nylig.... er samme mann som har sittet der siden sagerud sluttet i 2007/08 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send mail til typegodkjenning(@)moller.no så kommer du til rett person ;)

Stian:Nylig og nylig.... er samme mann som har sittet der siden sagerud sluttet i 2007/08 ;)

Kolega av meg søkte på denne stillingen for ca 1+ mnd siden så denne personen har vel søkt seg til en annen stilling ;) Stillingen som typegodkjennings ansvarlig i møller lå ute på møllers intranett for kort tid siden og det er blitt ansatt en ny mann/kvinne i denne jobben.. usikker på når personen trer inn i ny stilling. Men som sagt personen du prater om må ha funnet seg no annet da stillingen har vært lyst ut og blitt bestatt etter at jobbintervjuer har blitt holdt for ca 1-2mnd siden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er utlyst en stilling i tillegg til den eksisterende, og som Rudi skrev er det typegodkjenning@moller.no som er mailadressen som benyttes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er utlyst en stilling i tillegg til den eksisterende, og som Rudi skrev er det typegodkjenning@moller.no som er mailadressen som benyttes.

Aha, min kolega forsto det slik at han som jobbet som det skulle søke nye utfordringer innen konsernet eller noe, men da er nok det en missoppfattelse:) Godt å høre de utvider denne avdelingen da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har det seg sånn at en som heter Kenneth har tatt over stillingen, men de på typegodkjenning har kun info frem til 1992. Etter 1992 så har de ingen papirer på bilene..

Får å få det godkjent etter 1992, må du sammens med ditt lokale møller verksted lage en liste over hva som skal byttes. Når det er gjort, skal bilen på etterkontroll hos møller, før du kan ta med deg papirene til vegvesenet og få godkjent endringen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker når jeg pratet med Møller om dette, og da fikk jeg bare beskjed om at det var det ingen som hadde tid eller mulighet til å hjelpe meg med.

Ringte 3 forskjellige steder i Oslo/Akershus og Møller sentralt uten hell. Så ikke lett gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker når jeg pratet med Møller om dette, og da fikk jeg bare beskjed om at det var det ingen som hadde tid eller mulighet til å hjelpe meg med.

Ringte 3 forskjellige steder i Oslo/Akershus og Møller sentralt uten hell. Så ikke lett gitt.

Mulig de blir litt mer medgjørlige om du sier at du kan betale for det... men kan jo bli fort dyrt også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper å kjenne noen på verkstedet eller rundt der ja.. Jeg snakket med teknisk sjef for møller norge, og han sa; Tilby de noen kroner for det administrative arbeidet, så skal du se at det ordner seg! :)

Og ja, det kan hende du bør prøve forskjellige steder. Men jeg vil absolutt anbefale og reise til de, lettere å si nei over telefon ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er flere som tenker og gjøre det sammen,så kan jeg informer om at det bare er bremser fremme som er forskjellig. 288*25 ventilerte skiver, calipper og caliper brakett :)

Og om du tenker på vegvesenet, så skal de ha 430kr for å godkjenne det, hvis bilen har vært i Norge i 10 år. Ingen avgifter altså :)

Gode nyheter for meg ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.. prøvde mailen typegodkjenning@moller.no, fikk kjapt svar. men svaret var at de ikke hadde tid til og sende typegodkjennings papirer før i october 2010. problemet er at jeg trenger bilen godkjent fort.... Noen som har noen papirer eller tips hvordan jeg kan få fortgang? er en 95 mod. transporter som har vært bensin og automat men nå står det suge disel 2,4 og manuell kasse i den... dette burde vært lett og godkjenne:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.