#1 Skrevet Mai 31, 2010 Hei igjen:) Da var det tid for treff:) Hvis det er like knallvær imorgen som idag, møtes vi utenfor storcash:) Snakkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2010 Kommer!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2010 Hei igjen:) Da var det tid for treff:) Hvis det er like knallvær imorgen som idag, møtes vi utenfor storcash:) Snakkes kommer jeg også, tar du med VAG-COM:) så kunne vi prøvd grunninnstill "kanal 98" på motor? ikke at jeg er med på hva det gikk ut på, men det vet vell du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2010 Jeg kommer med kaffe, så husk kopper:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2010 typisk min flaks at også denne gangen står bilen på verksted... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2010 kommer jeg også, tar du med VAG-COM:)så kunne vi prøvd grunninnstill "kanal 98" på motor? ikke at jeg er med på hva det gikk ut på, men det vet vell du? Jepp, den e grei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...