Hvordan fjerne gummirester på bilen etter banekjøring?

Anbefalte innlegg

Etter en helg på banen så ble det rimelig mye "gummistriper" på fanger/panser og div. steder av bilene som kjører forran. Men hvordan fjerne dette enkelt? Jeg har nettopp gitt bilen en enkel polering og det fjerner det. Men er det noen enklere måte og gjøre det på uten og polere bilen hver gang?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

clay?

 

Ja tar det gummirester? (må spørre siden du hadde ett ? bak;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3M General Purpose Adhesive Cleaner tar gummirester lett som en lek, meeen, du burde legge på at nytt lag med voks el sealer der hvor du har gått over...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3M General Purpose Adhesive Cleaner tar gummirester lett som en lek, meeen, du burde legge på at nytt lag med voks el sealer der hvor du har gått over...

 

Da skal jeg skaffe meg en slik en:) Men fungerer clay også? Noen som har prøvd det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde heller brukt en cleaner som Bernhard snakker om en clay, er ikke alltid clay etterlater fin overflate

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde heller brukt en cleaner som Bernhard snakker om en clay, er ikke alltid clay etterlater fin overflate

 

Ok :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.